Nejste přihlášen/a.
Holt nemá osobní zkušenost Ale TDCi bych bral jedině jako nový, ohlídat si údržbu/ provoz a tak po 200kkm poslat z domu.. Jetý moc riziková koupě..
Benál 1,6 (Sigma = Zmetec SE) je opravdu navržený ve spolupráci s Yamahou, akorát ta 1,7 se v Japonsku i vyráběla ano jako jediný z nich měl nikasil.. 1,25 - 1,6 vyráběl Ford, spolupráce s Yamahou tam ale byla...
1.6 tdci je původně francouzský motor Hdi,ale zrovna tomuhle bych se vyhnul obloukem.Hodně se to karbonuje,kolabují turba.Ta benzinová 1.6 je navržena Yamahou,také to není žádný zázrak,ale i tak je daleko spolehlivější.Nižší spotřeba u nafty je draze vykoupena pozdějšími opravami.A pokud už musíš mít naftu,tak bych se podíval na Berlingo-Partner s 2.0 Hdi 66kW.Jednoduchý motor a při včasné výměně oleje najede v pohodě půl mega.Sice krabice,ale odveze všechno,v pohodlí,komfortu a hlavně-spolehlivě.
Je to puvodne francouzska 1.6 HDi 80kw, 16ti ventil. Totalni prasarna ten motor. Nejvetsi poruchovost. Proc? Drtiva vetsina jich je stocenych, se zanedbanou udrzbou. Mala olejova napl. Olej rychle degraduje. Mazaci trubka k turbu je vedena kolem svodu a dostava pekne na prdel ten olej. Prepaluje se. V te trubce je jeste sitko. Ucpava se, pak je havarie turba. Motor ma rozvod remenem, avsak vacky mezi sebou maji retez. Vytahuje se, napinak nestiha sponovat, vydira se. Olej z toho tece snad z kazdeho spoje. Diky egr se saci kolektor krasne zalepuje smesi oleje a spalin. Brutalne to zmensuje svetlost sani. Kdyby lidi menili olej co 10 tisic a venovali mu peci, byl by na tom lepe. Ja sam jsem ho mel. Najeto 288tisic s maximalni peci, ale presto se poroucel. Jezdil jsem na olej 5w50. Pro lepsi stabilitu oleje pri vyssim tepelnem namahani. V 288 tisicich uletelo vackove kolo z hridele.
Měnit nefunkční díly na podvozku za polofunkční je nápad hodný génia. Pokud to nebude mít stejnou barvu tak je ti k ničemu i ten zbytek, protože vyjde levněji koupit díl v barvě než to nechat lakovat. No a co se týká TDCi tak pokud splníš asi 80 podmínek tak možná bude fungovat, ale u 12 let staré ojetiny je to ruská ruleta s půlkou zásobníku...
Takže buď počkat až bude auto se stejnou barvou i motorem a nebo si koupit něco jiného
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.