Dobry den,chtel bych poprosit o radu jak spravne seridit ventily nebo spis v jaky poloze by mela byt vacka? Jedna se o yuki 125 sport,posledni jizdy uz byly slyset ventily a ted kdyz to mam rozdelany a pres start paku otacim vackou tak jsou jakoby dve polohy kdy by byla moznost zjistovat vuli,ale vule je jen v jedny poloze jak u saciho tak vyfukoveho.Mam to vzit jednoduse tak,kdyz lze vuli nahmatat tak presne tu vuli snizit?
To se spíš kouknout na motorkářích.cz, jestli to už někdo dělal a má k tomu třeba i nějaký návod. Nebo i stáhnout servisák na tuhle motku a podle toho to bude maličkost u tohoto stroje. Jen toho času k sehnání informací je trošku opruz..ale za ten výsledek to pak stojí. Dělal jsem si sám ventily na Vtec mašině a chvilku to trvalo než jsem došel jak a co. Ale když se to člověk naučí, je to pak brnkačka.
luko89
To verim,ja to mel najety asi tak pred mesicem ale pustil sem se do toho az ted,predtim sem jen vysaval info na netu ale motor sem zacal rozdelavat ted a uz si moc nepamatuju
Vůle se měří, když je ventil úplně uzavřený. Pokud dáte píst do horní úvratě mezi kompresi a expanzi, můžete seřizovat oba. Potřebujete vědět, jaká vůle má na kterém ventilu být a spárové měrky.
luko89
Vule znam,saci 0,15 a vyfukovy 0,20 a i ty sparovy merky mam pripraveny,jen teda budu muset prijit na to jak poznam ze to je v ty horni uvrati jak pisete,vubec si ted nevzpominam jak to zjistit
Ano, však říkám, že to je horní úvrať po zavření sacího ventilu. V druhé horní úvrati ventily "stříhají" (výukový se uzavírá a sací otevírá), to není ta správná, ale to byste poznal, tam žádná vůle není, protože jsou oba ventily částečně pootevřené.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.