Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nefunkční rádio

Od: martincaddy* odpovědí: 21 změna:
Dobrý den, koupil jsem vw caddy maxi a nejede radio JVC. Zakoupil jsem radio sencor a taky nejede. Pojistky jsou v pořádku, meril jsem a 12V tam je. Poradí mi někdo prosím, kde by mohla být závada?

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Pokud tam najdeš tohle, tak se jedná o velký konektor tzv. QuadLOCK (čtyři v jednom) a tam nenajdeš + po zapnutí klíčku. Jen stálé plus a kostru. Rádio se totiž origo oživuje přes CAN L a CAN H sběrnici dat.

Aftermarket rádia budou potřebovat asi ten bastl, který tam máš a pravděpodobně nefunguje.

Nebo sežeň origo rádio co se zpalo do Golfa nebo Caddy na quadlock.


 

hodnocení

2x

Kup si tohle (pokud máš quadlock) a v té pojistkovce v interiéru si zezadu najdi svorku 15 (na ní je 12V po zapnutí klíčku). Je to blbuvzdorné a funkční.

ahifi.cz/...

...

promiň chyba.

Tuhle potřebuješ

ahifi.cz/...


doplněno 28.12.20 13:31:

Takže tu redukci quadlocku co máš buď přepoj a dotáhni 15ku (plus po klíčku od malé pojistkovky) a nebo jednodušeji kup hotovou.

ahifi.cz/...

...

Pravděpoddobně je chyba v té krabičce, která je na tom bastlu (ta krabička podle can vytváří uměle 15ku a asi odešla).


doplněno 28.12.20 13:37:

Tady máš schéma zapojení pinů

V "D"je napětí svorka 30 (+12V od baterky) a kostra (svorka 31). ------piny 12 a 15 quadlocku

V "A"jsou 4 repráky (L a R je levý pravý a R je rear zadky a f front přední dveřní). --- piny 1 až 8

Drát podsvícení dotáhneš od přepínače světel (na obrysovky)

Drát 15 (12V po zapnutí klíčku) dotáhneš zezadu malé pojistkovky interieru a přes pojistku!)

...

Pak ti to pojede, jak má. Jinak sháněj rádio origo na quadlock :)

google.com/...

martincaddy*
hodnocení

Takže tohle co tam ted mám, je pouze na originál rádio?
martincaddy*
hodnocení

Jste moc hodný, díky moc a koupím to i normálně v elektru?

Ten quadlock co jsi rozbalil a vede pod palubku auta patří autu a je to origo VW řešení. Podporuje to tedy origo quadlock radia. Třeba Columbus co se dával do Škodovek s navigací a park. sensory).

Ten redukční propoj na ISO a z tou krabičkou je nějaký neorigo no name adaptér s číny. To už origo není. Je tot takový bastl a pravděpodobně už nefunguje. Proto ti rádia nejedou.

To, co jsem ti popsal a poslal v odkazu je taky no name redukce, ale neobsahuje žádnou elektronickou věc. Jen jí musíš správně napojit na auto. Nestačí jí jen zacvaknout místo té tvojí krabičky ve svetru s izolačkou.

Musíš ještě dopojit podsvícení a +12V po klíčku.

Pak získáš plnohodnotné ISO konce na to JVC nebo sencor.

Mimochodem sencor je dost šmej a vybije ti baterku.

JVC je velice kvalitní no name rádio a má kvalitní a dobrý zvuk. Stejně jako Sony nebo Alpine. Sencor tam opravdu necpi.;)

...

V elektru asi ne. Možná v GME. Nebo si to vyrob z té staré. Jen napoj správně repro a kostru a plus 12V od baterky. Ostatní dva dráty podsvitu napojíš stejně jako u té kupované.

Šikovný elektronik si s tím poradí. Kdyžtak mu ukaž návod v této diskuzi a musí to zvládnout, pokud má trochu chytrosti a né sekanou :)

martincaddy*
hodnocení

A ten 4carmedia konektor volkswagen mam teda koupit že? A v elektru ho nekoupím že?

4carmedia je výrobce té redukce. Konektory jsou quadlock (velký) a ISO (dva malé).

Hledej ZRS-AS-24B to je typ té redukce podle výrobce 4carmedia.

Prodávají ho všudemožně. I v autokelly.

google.com/...

Tady ho dokonce mají v Mikulově v běžném elektru

elektro-ivicic.cz/...

martincaddy*
hodnocení

Vy jste z Mikulova?

Ne, olomoucko

Teď mě napadlo, že tu 15ku najdeš na vypínači světel.

V nulté poloze zatlač knoflík dovnitř a otoč na obrysovky. Pak za knoflík vytáhni celý vypínač ven.

martincaddy*
hodnocení

Ok, diky moc, zítra to zkusím, jinak ja se ptal na Mikulov, protože tam vyskocilo to elektro Mikulov a ja jsem z Mikulova, ale žiju teď v Šumperku. Přeji hezký zbytek dne

Já to normálně začal googlit v obrázcích a vyskočilo to mezi prvními odkazy.

Není zač, přeji hezký večer :)

 

 

hodnocení

0x

A kde vám jde 12V?Jestli do konektoru 4 oproti kostře 8 tak se musí aspoň "rozvítit"

martincaddy*
hodnocení

Ano 4 a 8,proud tam je, ale rádio nesvítí.
Nefunkční rádio
Nefunkční rádio #2
Nefunkční rádio #3

 

hodnocení

0x
avatar pansvacinka

S rádiama v autě je to složitější. K napájení potřebujou ještě drát sepnutí od klíčků. Protože když zamknete auto, tak taky asi nechcete, aby vám rádio "žralo" baterku.

 

hodnocení

0x

V zapojení. Na JVC potřebuješ přehodit na té jeho redukci žlutý a červený. Jsou tam banánky na přehození.

Dále z redukce vypinovat modrý pro napájení antény.

VW a Škoda mají dva plusy od baterky a jeden po klíčku. Navíc na rádio tam jsou dvě pojistky. Hledej dál.


doplněno 28.12.20 12:43:

Vyfoť ten ISO nebo Qadlock na autě. Né tu redukci, jak nám ukazuješ :)

martincaddy*
hodnocení

Kontroloval jsem pojistku přímo na rádiu a potom v motorovém prostoru pojistka 8 a jsou dobré

A pojistka č. 15 v kabině?

Tam jsi vůbec nebyl, co? *smich*


martincaddy*
hodnocení

V kabině jsem byl, tam jsem raději zkontroloval vše, ted i znovu č. 15,vse v pořádku

 

martincaddy*
28.12.20 13:07
hodnocení

Nefunkční rádio #4
Nefunkční rádio #5
Nefunkční rádio #6

Co to tam máš za tím rádiem za bastl?

Vykopej to ven. Tohle není origo svazek auta. Ten bude až v tom svetru omotaným izolačkou.

Pak prosím nafoť a kouknem co se tam kdo vyřádil.

martincaddy*
hodnocení

Tak uz jsem to rozparal.
Nefunkční rádio #7
Nefunkční rádio #8

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]