Nejste přihlášen/a.
Pokud tam najdeš tohle, tak se jedná o velký konektor tzv. QuadLOCK (čtyři v jednom) a tam nenajdeš + po zapnutí klíčku. Jen stálé plus a kostru. Rádio se totiž origo oživuje přes CAN L a CAN H sběrnici dat.
Aftermarket rádia budou potřebovat asi ten bastl, který tam máš a pravděpodobně nefunguje.
Nebo sežeň origo rádio co se zpalo do Golfa nebo Caddy na quadlock.
Kup si tohle (pokud máš quadlock) a v té pojistkovce v interiéru si zezadu najdi svorku 15 (na ní je 12V po zapnutí klíčku). Je to blbuvzdorné a funkční.
...
promiň chyba.
Tuhle potřebuješ
Takže tu redukci quadlocku co máš buď přepoj a dotáhni 15ku (plus po klíčku od malé pojistkovky) a nebo jednodušeji kup hotovou.
...
Pravděpoddobně je chyba v té krabičce, která je na tom bastlu (ta krabička podle can vytváří uměle 15ku a asi odešla).
Tady máš schéma zapojení pinů
V "D"je napětí svorka 30 (+12V od baterky) a kostra (svorka 31). ------piny 12 a 15 quadlocku
V "A"jsou 4 repráky (L a R je levý pravý a R je rear zadky a f front přední dveřní). --- piny 1 až 8
Drát podsvícení dotáhneš od přepínače světel (na obrysovky)
Drát 15 (12V po zapnutí klíčku) dotáhneš zezadu malé pojistkovky interieru a přes pojistku!)
...
Pak ti to pojede, jak má. Jinak sháněj rádio origo na quadlock
Ten quadlock co jsi rozbalil a vede pod palubku auta patří autu a je to origo VW řešení. Podporuje to tedy origo quadlock radia. Třeba Columbus co se dával do Škodovek s navigací a park. sensory).
Ten redukční propoj na ISO a z tou krabičkou je nějaký neorigo no name adaptér s číny. To už origo není. Je tot takový bastl a pravděpodobně už nefunguje. Proto ti rádia nejedou.
To, co jsem ti popsal a poslal v odkazu je taky no name redukce, ale neobsahuje žádnou elektronickou věc. Jen jí musíš správně napojit na auto. Nestačí jí jen zacvaknout místo té tvojí krabičky ve svetru s izolačkou.
Musíš ještě dopojit podsvícení a +12V po klíčku.
Pak získáš plnohodnotné ISO konce na to JVC nebo sencor.
Mimochodem sencor je dost šmej a vybije ti baterku.
JVC je velice kvalitní no name rádio a má kvalitní a dobrý zvuk. Stejně jako Sony nebo Alpine. Sencor tam opravdu necpi.
...
V elektru asi ne. Možná v GME. Nebo si to vyrob z té staré. Jen napoj správně repro a kostru a plus 12V od baterky. Ostatní dva dráty podsvitu napojíš stejně jako u té kupované.
Šikovný elektronik si s tím poradí. Kdyžtak mu ukaž návod v této diskuzi a musí to zvládnout, pokud má trochu chytrosti a né sekanou
4carmedia je výrobce té redukce. Konektory jsou quadlock (velký) a ISO (dva malé).
Hledej ZRS-AS-24B to je typ té redukce podle výrobce 4carmedia.
Prodávají ho všudemožně. I v autokelly.
Tady ho dokonce mají v Mikulově v běžném elektru
Ne, olomoucko
Teď mě napadlo, že tu 15ku najdeš na vypínači světel.
V nulté poloze zatlač knoflík dovnitř a otoč na obrysovky. Pak za knoflík vytáhni celý vypínač ven.
Já to normálně začal googlit v obrázcích a vyskočilo to mezi prvními odkazy.
Není zač, přeji hezký večer
V zapojení. Na JVC potřebuješ přehodit na té jeho redukci žlutý a červený. Jsou tam banánky na přehození.
Dále z redukce vypinovat modrý pro napájení antény.
VW a Škoda mají dva plusy od baterky a jeden po klíčku. Navíc na rádio tam jsou dvě pojistky. Hledej dál.
Vyfoť ten ISO nebo Qadlock na autě. Né tu redukci, jak nám ukazuješ
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.