Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vlažné topení

Od: zdenekh odpovědí: 10 změna:

Potřeboval bych radu-názor. Mám starší auto a z topení jde hrozně vlažný vzduch i když budík je asi v půlce a hadice z termostatu do chladiče je horká. Sahal jsem i na hadice vedoucí do topení a ty se mi nezdály nějak moc horké. Co myslíte zanesený výměník topení? Když jsem měl dřív auto a málo topilo tak byl většinou špatný termostat, ale tady si nejsem jist.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar dabel
To vypadá nejspíš na zanesený výměník topeni

 

hodnocení

1x

Taky může být nepohyblivá či vadná klapka vzduchu... Zejména to platí pro climatronic atd. Vzduch do topení nejde přes výměník topení... Klapka zpravidla řídí vzduch kudy má jít, nebo se mísit...

zdenekh
hodnocení

Aha tahle možnost mě nenapadla. Jen to znamená rozebrat kus palubky a najít kde je ta klapka. Tohle je primitivní auto na climatronic a klapky jsou ovládané podlakem (směr vzduchu), ale děkuju za navedení

 

hodnocení

0x

Jaké auto?


doplněno 27.12.20 11:48:

Já mám třeba u starého Mercedesu pomocnou cirkulační pumpu, která když je vadná, tak si moc nezatopím.

zdenekh
hodnocení

tohle mít nebudu. Je to Daewoo Nubira z roku 98

 

hodnocení

0x

U osmileté Dacie MCV byl totálně zanesený výměník topení. Ovšem Dacie za to nemohla. Mohlo za to chladicí médium, které tam těch 8 let kolovalo.

Podotýkám, že v té době měla najeto přes 350.000km.

 

hodnocení

0x
avatar nonek
A co vzduchové filtry, občas provedena i výměna? Mohl by to být i výměník, když je přívodní hadice chladnější, než zbytek...

Už co má vzduchový filtr společného s topením?Tím spíše kdaž hadice do topení je vlažná?Pkd se nepletu tak vzduchový fitr je pro motor a ne pro topení=kabinu.I pokud by kabinový (klimový) ftr byl zanesen,tak by to nic neměnilo na tom,že hadice na topení je vlažná.

¨Tam je chyba jiná,zanesený výměník topení či přívod do něj ,tedy za předpokladu že netlakuje,nejde olej do vody atd!

 

smutnyklaun*
hodnocení

0x

Pokud jsou hadice do topení vlažné a motor na provozní teplotě,je problém buď ve vodním čerpadle,nebo a to daleko spíše v ucpaném radiátoru.Takže výměna nebo v nouzi odpojit hadice a propláchnout.Někdy to pomůže.

Řekl bych že VP můžeme vypustit,pokud by byla vadná,přehřívalo ba se neboť by chl. kapalina cirkulovala méně nebo vůbec..Síše proplach nebo rovnou výměnu radiátoru

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]