Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Při vysokých otáčkách auto netopi

Od: lukas1399 odpovědí: 9 změna:
Čau mám Fabii1 2.0mpi a mám problém že auto topí jen při nižších otáčkách nebo na volnoběh, pokud jedu dálnice nebo víc jak 3000 otáček, tak auto přestane topit, pak zpomalim a zase začne topit jako blázen...
Ze by se protacela pumpa? Nebo se to na dálnici v těhlech teplotách okolo 5° natolik ochladí, že to netopi? Termostat menen cca před 1mesicem a auto se neprehriva. Díky za rady

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel
Pokud to nebude vodni pumpa pak to bude těsnění pod hlavou
lukas1399
hodnocení

Tyjo doufám že jen to ne, to už tu jednou bylo, ale zachránil to na chvilku termostat, akorát teď to v těch vysokých otáčkách zlobí no, dá se nějak otestovat pumpa? Když seslapnu plný plyn s otevřenou nádobkou tak je vidět, že to z nádobky saje vodu
Když to protahneš a po jízdě koukneš do nadobky kde je voda?
Pokud je jí málo a ty otevřeš opatrně nadobku a ona vyrazně přibude tak těsnění
Pokud sou po jízdě tvrdý hadice od chlazeni tak to tlakuje a zas těsnění
Kouknout do nádobky jestli teče voda zpět tou tenkou hadíčkou měla by týct stejně na volnoběh i pod plynem
Pokud by pod plynem přestavala týct muže to byt ta pumpa
lukas1399
hodnocení

Voda v nádobce je pořád na rysce a hadice tvrdý taky nejsou právě, voda se neztrácí ani olej není ve vodě a tou malou hadickou taky stále teče voda zped do nádobky

 

bery*
hodnocení

1x
Ja totez zazil u formana i feldy 1,6ky, v obou pripadech se protacela vrtulka pumpy. Bylo to videt i na teplomeru, ukazoval realnou teplotu. U dnesnich koncernovych aut ukazuje mezi 70 - 110 porad 90 ... Napovedela by diagnostika za jizdy, staci bluetooth adapter k telefonu za stovku z ciny.
lukas1399
hodnocení

Tu diagnostiku mám a odzkousim na té dálnici jestli se změní teplota, jinak před výměnou termostatu se auto neohrálo na 90 ale pouze na 73° a to už netopilo vůbec..
asd1

Klidně to může být zase termostat, buď šmejd nebo může protékat i kolem termostatu, tomu by odpovídalo i chování - vyšší otáčky = větší průtok vody kolem termostatu přes chladič.. Z8klad je "rukoměr" na hadicích jestli teplá teče do chladiče i pod provozní teplotou nebo ne..

 

lukas1399
hodnocení

Ještě bych dodal, že po jízdě na dálnici těch 140km/h cca15km jsem otevřel kapotu a chladič studený a trubky k němu vlažný, nevím jestli je to normální, ale u jiných aut po otevření kapoty nesahnu pomalu ani na plast u chladice

 

123*
hodnocení

0x
Omylem napsaný příspěvek. Prosím o smazání

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma auto netopí

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]