Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
Popis vozu na konci!
podařil se mi husarský kousek, neb se mi vybila autobaterie a protože parkuji na ulici, garáž nemaje, chtěl jsem ji vzít do bytu nabít.
co mi ale nedošlo, že jsem vyměnil svoji starou fabii, která měla mechanické zámky, za oktávii obdobného ročníku, která je nemá, respektive ne viditelné. takže situace je nyní taková, že mám zamčené auto, zabouchlou karoserii a baterii v bytě. dočetl jsem se, že by mělo být možné oddělat krytku zámku na dveřích u řidiče a otevřít normálně klíčem, ale v mém případě nemá tato krytka onen zářez pro zasunutí klíče/šroubováku a následné "vypáčení". má smyslo toto páčit násilím nebo urážet kladivem?
zámek u kufru bohužel také asi nebude řešením, je totálně zanesený po 20ti letech nepoužívání, protože centrál...
také jsem se dočetl, že by mělo být možné připojit (nabitou) baterku na alternátor plusem a kostru vozu mínusem, pak by centrál mohl fungovat. potíž je, že i když vím že vůz alternátor má, netuším jak vypadá či kde ho hledat.
vlastně jediné, co potřebuji, je dostat se pod kapotu a připojit zpět nabitou baterii, jestli to bude mechanickým odemčením či nějak jinak, (ideálně bez střepů), už je mi celkem jedno.
pokud by měl někdo radu, jak připojit nabitou baterii na alternátor/startér/etc. tak moc prosím o podrobný popis kde to najdu a jak to vypadá, 5ti leté dítě se v autech vyzná lépe než já
Škoda Octavia 1 (tuším model Elegance) kombi
R.V. 2000, dovoz z Německa, benzín 1.8 jestli to hraje roli
Všem předem moc děkuji!
Honza
Do zamku zadnich dveri striknete poradne WD40, klidne i vicekrat, nechejte pusobit a urcite to pujde otevrit.
Zatím moc děkuji za rady, jsem plně odhodlán vyzkoušek všechny tři postupy, nicméně zítra ja taky den, a vzhledem k tomu že baterka je momentálně na nabíječce, tak na to až tak nechvátám
rozhodně se ale naučím, co a kde je alternátor a startér a zprovozním zámek kufru, ať už to dopadne jakkoliv, jistota je jistota
na krytku zámku se zítra vrhnu se šroubovákem
Tak update,
pod krytkami na předních dveřích nic, žádný zámek...
varianta číslo 2 - zámek na kufru - také nezabrala, hodinu ůl střídavé péče WDčkem a nasledně pokusy zasunout klíč nevedly nikam, až na zamlácení klíče do zámku kladivem jsem byl, myslím, celkem důrazný
takže zítra baterka a kabely na startér...
Velky pozor na skrat, plne nabity akumulator moze posobit ako zvaracka a lezat kdesi pod autom, odkial vam na ruku / do oka kvapne roztaveny kov, nie je nic zdrave.
Postup : najprv hladat na aute bod pripojenia (zasuvka, alternator ...), potom skusit pripojit akumulator cez ziarovku alebo vykonovy odpor a az potom naplno, no tiez cez poistku povedzme 20 - 30A. Nechystate sa startovat, na otvaranie dveri by to malo stacit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.