Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zanovni vuz-zkusenosti majitelu

Od: funtomas4550* odpovědí: 58 změna:
Zdravim,
rad bych se dozvedel realne zkusenosti s provozovani vozidel, ktere jsou uvedena nize. Zajima me rok porizeni, provozni naklady, problemy s vozem, doporuceni na co si dat pozor, celkova spokojenost, ci zklamani a zda by si vuz koupili zase.
jedna se o tyto vozy:
Peugeot 2008 1,2 Puretech 81kw, automat od roku 2015
Vokswagen eUp od roku 2015
ToytotabYaris hybrid od roku 2015
Nissan Leaf od roku 2015
BMW I3 od roku 2015
Dekuji
Tomas
Kia Niro od roku 2015

 

 

58 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Mám Nissana Leaf 2013 a vozidlo jezdí naprosto bez problémů. Garančka za 2000Kč a to byly jediné investice. Jediné co jsem řešil, tak prostříkání mechanismu zamykání od víčka nabíjení a vyhnutí plechu co je za brzdovým kotoučem. Byl moc blízko a při plném rejdu se dotkl brzdového kotouče. Roční nájezd mám zhruba 12 tisíc km s náklady okolo 0,58Kč/km (ty ale silně závisí na stylu jízdy a také jak a kde budete nabíjet).

funtomas4550*
hodnocení

Ten me laka taky, je dlouho na trhu, je dost zkusenosti.
jak to mate s dojezdem? a s kapacitou baterie?
dekuji
Tom

Baterii mám tu slabší 23kWh. Po sedmi letech má kapacitu 74%. To mi dává reálný dojezd v létě okolo 110km a v zimě zhruba 60 až 70km, podle vytápění a venkovní teploty. + nějaká malá rezerva. Nikdy nesjíždím auto až do nuly, že bych nedojel. Na ježdění po okolí je to prostě geniální auto. V zimě je to trochu s omezením. Na krátké cesty do 5km třeba ani nemá smysl zapínat topení. Krom toho že vám sežere spoustu energie, tak sotva vytopíte interiér, tak vystupujete. S takhle krátkými úseky by byl dojez klidě i jen 50km, protože topíte stále na plno. Na dálkové cesty ale stejně přesedám do spalováku a vyčkávám až se na trhu objeví smysluplnější elektromobil i na ty dlouhé trasy.

funtomas4550*
hodnocení

kolik mate prosim najeto km?
dekuji
bobika*

aktuálně 74 tisíc km. Když jsem ho kupoval, tak měl 36 tisíc a baterii né v moc dobré kondici z důvodu, že vozidlo hodně jezdilo po rychlonabíječkách.

funtomas4550*
hodnocení

jak se to da poznat diagnostikou? a jakou mate prosim vybavu?
a co si myslite o nize uvedene nabidce?
dekuji

Kapacitu baterie i její celkový stav zjistíte diagnostikou. Používám Leaf Spy Lite. Na internetu si pak najdete vysvětlení co znamená který údaj. Co se týče výbavy, tak pod stejným označením existují různé výbavy podle toho kde bylo vozidlo původně pořízeno jako nové. Moje vozidlo pochází z Německého trhu. Má ten větší a lepši infotainment, Led projektorové světlomety, světlý prémiový interiér. Tepelné čerpadlo ještě bohužel ne, protože to bylo až od roku 2015. Také mi chybí zamykání portu nabíjení. Docela zradou je i to, že funkce jako je sledování nabíjení přes mobil, případně zapnutí mobilem vytápění, není podporováno v ČR! Funguje jen tehdy, pokud dřívější majitel aktivoval vestavěnou SIM kartu v zahraničí a pak funguje roaming u nás. České sítě vás jinak nezaregistrují a máte tak smůlu. Prostě pak vůbec nefunguje služba CARWINGS.

funtomas4550*
hodnocení

jaky nazor mate na tento vuz?
ekonomicke-vozy.cz/...

z video prohlídky jsem se nedozvěděl skoro nic podstatného, krom toho že auto nemá pomačkané plechy a má klasický infotainment. Díky kvalitě videa neuvidíte žádné škrábance a bohužel ani nejde vidět počet čárek stavu baterie na palubovce. Plný stav je 12 (já jich mám už jen 9). Výhodou je, že vám baterie jen tak neumře, ale bude se jen pomalu zkracovat dojezd. K nákupu nové baterie vás tak nedonutí porucha, ale časem až pocit že máte malý dojezd (to může být stav 70% baterie, ale klidně taky 50%). Taky tam mohli ukázat parametry z diagnostiky a detail tlačítek co je u levého kolena řidiče. Popis výbavy je celkem spartánský který popsal vlastně skoro celou základní výbavu. Každopádně hlavně se řiďte podle stavu baterie a né podle výbavy. Určitě si ale udělejte osobní prohlídku a diagnostiku baterie před koupí.

K vašemu původnímu výběru aut:

Volkswagen bych nebral vůbec žádný. I kdyby se nepokazilo v něm nic co se stará o pohon, tak se mi nelíbí jejich politika extrémně předražených náhradních dílů. Viz jeden světlomet za 30 000Kč kvůli poruše denního LED svícení po 3,5 letech provozu.

Kia Niro se mi líbí, ale cena je trochu vyšší. Mohlo by to být ale velmi dobré auto.

Z nových aut se mi ale hodně líbí Peugeot 208e. Byl by velmi dobrou a pěknou náhradou za Leafa. Je to můj horký kandidát do budoucna.

funtomas4550*
hodnocení

Vybava by se dala vycist z VIN? Vuz je dovezen z Italie po skonceni operaku.

Podle vin se vytáhnou základní data, ale vůz se pak může různě dovybavit podle požadavku kupujícího. Podle jedné databáze k ocenění vozu vám k VINku nabídnou třeba 5 různých typů výbav, které bylo možné v dané sérii mít a vy si vyberete.

Víc než typ výbavy vás ale má zajímat historie vozu, servis a doklady. Jestli to nemá 4 zonovou klimu ale jen 2zonovou, to je mnohdy to poslední...

funtomas4550*
hodnocení

Zdravim, nejak jsem zapomel zminit dotaz jak funguje Elektromobil v mrazech, zacinam byt trochu nejisty s vyberem
Leafa?
dekuji
bobika*

úplně v pohodě. Prostě přijdete, zmáčknete tlačítko, rozsvítí se displeje a pokud nemusíte škrábat námrazu, tak rovnou jedete. Jako řidič to na výkonu nepoznáte, jen bude vozidlo méně rekuperovat. Navíc na displeji uvidíte méně čárek u teploty baterie. Bavím se o -10°C a méně.

funtomas4550*
hodnocení

o koliknse vam zkrati dojezd? Mate moznost nastavit predtopeni vozu na cas?
dekuji
bobika*

Ano. Je možné nastavit časovač kdy se má zapnout vytápění. Funguje to ale jen tehdy pokud je auto na nabíječce.
Dojezdy jsem už psal. V létě 110km (klimu nepoužívám a raději si stáhnu okno), v zimě s topením zhruba 60 až 70.

funtomas4550*
hodnocení

Dobry den,
ten casovac maji vsechny vybavy? I ta na fotografii? Da se nejak nastavit max hodnota nabyti treba 80 procent?
dekuji
bobika*

Nevím jestli ho mají všechny výbavy, ale přijde mi nelogické aby ho tam automobilka nedala. Omezení nabíjení na 80% jde taky, ale jen skrze časovače. Zapnete si časovač pro nabíjení jen v konkrétním čase a tam se dá zvolit nabíjení na 80%, nebo na 100%. Bez časovačů nabíjí vždy jen na 100%. Aspoň má vozidlo čas balancovat baterii. Dle mého názoru má smysl nabíjet na 80% jen na rychlonabíječkách, nebo pokud nabijete auto a potom s ním pár dní nepojedete.U téhle první generace elktromobilu je bohužel baterie relativně malá a tak nabíjení na 80% je dost omezující pro nás jako řidiče. Pokud vám to ale bude s dojezdem vycházet, tak proč ne.

funtomas4550*
hodnocení

mel jsem za to, ze to lze pouze pres dotykovy display, ktery zrejme neni na mnou uvadenem modelu.No v sobotu uvidim.
diky
bobika*

Já měl za to že i ten menší displej je dotykový, ale nemám ho, tak nevím. Hlavně si ale zkontrolujte tu baterii. Ten pravý úzký sloupec na palubovce je jen orientační. Diagnostika řekne více

Mrkněte na ten kanál elektrodad, má tam všechny ev dostupné nejen u nás, ale i zkušenosti majitelů, rady, tipy, na co se zaměřit při koupi, taky náklady nebo návratnost a konkrétně i majitele leafa po 250 tis km s 24kwh baterií.

youtu.be/...
funtomas4550*

Dekuji za odkaz na videa, bylo to celkem prinosne v tom, ze mam dilema:-D

Zajima me nazor na jednu vec.

1. vuz zakladni model Visia - nema topeni tepelnym cerpadlem, nema moznost nastavit nabijeni na 80 procent kapacity, nema moznost predehrevu vozu. Dovoz z Italie, prazdna servisni knizka, vlastnila leasingova spolecnost.

rok 2016 najeto jen 12500 km baterii a servisni historii necham zkontrolovat pred moznou koupi pristi tyden v autorizovanem servisu.

2. vuz vybava Acenta nebo Tekna ma vsechno co nema Visia plus solarni panel

ovsem rok 2014, najezd 79000 km, dovoz Francie - snad i servisni knizka.

ekonomicke-vozy.cz/...

sauto.cz/...

dekuji moc

Tom

funtomas4550*

Doplneni informace k prvnimu vozu, rok vyroby 2015, uvedeni do provozu 2016.

funtomas4550*

Podezrela cena?

auto.bazos.cz/...

dekuji

Tom

bobika*

Ten poslední s nižší cenou... nemá ve výbavě napsán vyhřívaný volant, ale tlačítko je tam vidět. Důvodem nižší ceny může být baterie která má asi jen 10 dílků z 12ti. To by mohlo být někde okolo 80%. Na druhou stranu... ta batere by vám mohla klidně posloužit ještě 2 až tři roky... možná i pět. Záleží na vašich požadavcích po dojezdech. Potom si za 200 tisíc pořídíte novou baterii, ke které když se budete chovat, tak vám vydrží dalších 10 a více let. Ve výsledku tak budete mít elektromobil za 445 tisíc a novou baterií. Pokud jej někde nerozstřelíte při havárii, tak vám udělá nemalou službu. Při úspoře 1Kč na kilometru (oproti dieslu), stačí ujet 200 tis. kilometrů a baterie se zaplatí. Pokud budete porovnávat s benzínem, tak je úspora až 2Kč na každém kilometru. Za 100 tisíc je zaplaceno. To se dá v pohodě najet už za 8 let. Je to prostě jen na zvážení.

bobika*

Pokud by jste byl z Olomoucka, tak bych vám mohl dát zkusit mé vozidlo a víc se o něm pobavit.

Tepelné čerpadlo nemají ani ty novější modely, ani teplotní management baterie. Tepelné čerpadlo nemají ani Tesly, budou ho dávat až teď do trojky a Y. Na ty krátké trasy fakt nemá cenu topit, pokud je to do deseti km cca. Auto bude v garáži nebo venku? Jinak to nabíjení se dá řešit spinacimi hodinami, ale toho bych se až tak nebál. Známí co mají i3 nabijeji doma do stovky pořád a baterka je bez problémů. Já jsem psal, je tam ochrana a když auto ukazuje sto, ve skutečnosti tam sto není. Jinak pan Kubiš z Rožnova psal, že má jak před vytápění ze zásuvky, tak má možnost nastavit nabíjení na 80 % a to má ročník 2013 nebo možná ještě 2012 a v tom odkazu co jsem poslal, taky píšou, že model 2016 má tyto možnosti. Teda kromě toho tepelného managementu baterie, ale to u leafu není. Já osobně bych spíše i3, ale teď mám čerstvou stk a do dvou let očekávám snížení cen ev, takže momentálně mě to netlačí.

Nemá cenu topit? A má cenu kvůli krátkým trasám kupovat auto? Vždyť 10 km je hezká procházka

Blbě jsem to napsal, tepelné čerpadlo mají, ale nemají ten termomanagement baterie. Jinak ten pan Kubiš má model 2011 a tam je to topení úplně jinak, přes vodní výměník a to se v roce 2013 vyměnilo za přímé topení. Jinak tam píše, že predehřev ze zásuvky má.
roznovan.cz/...
bobika*

@stir Spínacími hodinami spínat zátěž 10A a více? Dlouho vám nebudou fungovat a spečou se. Většinou nejsou na tohle dimenzované. Náběh sice nebývá tak prudký, ale vypnutí v zátěži je pro takové hodiny smrtelné. Tepelný management baterie používá víc vozidel a výrobců. Jen né bohužel Nissan. U první generace to je ještě tolerovatelné, ale u druhé už ne.

funtomas4550*

Díky za příspěvky, mám teď spoustu informací ke zpracování.

Bobika tak dalo by se vyřešit, ale byla by to spíš nouzovka, protože ta doba toho dobíjení je různá dle teploty. Proto jsem psal, jestli má garáž nebo stojí venku. A je pravda, že u té druhé generace to dost podcenili. Jako u auta do města nebo okolo komína je to ok, ale u té nové generace to nějak podcenili. Proto mu pořád nadhazuju tu i3 :)
funtomas4550*
hodnocení

Vuz by stal v garazovem stani
bobika*

Pokud budete parkovat v garáži, tak si můžete vyřídit na elektromobil dvousazbu pokud ji ještě nemáte. S dvousazbou se spojuje i to, že musíte instalovat do rozvodů možnost řídit spínání obvodu pro elektromobil dálkově elektrárnou. To znamená nějaký stykač. Ten bych doporučil instalovat s řídící páčkou, ať krom elektrárny, si obvod pro auto můžete zapnout i ručně. Stykač pak může být klidně dimenzovaný i na 25A a nepotřebujete ani spínací hodiny. V garáži také odpadá potřeba předehřevu interiéru.

funtomas4550*
hodnocení

Dobry den,
mam garazove stani, sazbu d56d
D56d je fajn, platí 22hodin. Je sice o cosi dražší než D27d, ale ten platí jen 8 hodin v noci.

 

 

hodnocení

2x
avatar stir
Nejlepší jsou osobní zkušenosti a nedát na řeči. Je problém si jednotlivé auta projet? Protože i pocit uvnitř auta rozhoduje. Já teda bych si auto bez zkušební jízdy nekoupil a samozřejmě rozhoduje i provozní náročnost a ta je víceméně u všech spalováků stejná. A věřte mi, pokud zkusíte elektromobil, ke spalovaku se již nevrátíte. Nikdy. E up nebo e citigo nejsou špatné auta, ale v této kategorii bych jednoznačně volil tu i3. Lehká, výkonná a úsporná, jen někomu nemusí sedět ty zadní dveře. Verze s vyhřívanými sedackami má zároveň tepelné čerpadlo a vyhrivani/chlazení baterie. Mrkněte na videa Elektrotáty, má tam i e-up nebo citigo.

youtu.be/...

No nevím. Příjde mi to jako být fanaticky zamilovaný do značky Apple. Baterka sice nic moc a nabíječky už k vůli ekologii nedostaneš, ale je to přeci Apple. Nic lepšího na světě není :).

Pořád hledám na internetu někoho, kdo vlastní i normální vozy k elektroautům a má srovnání z praxe. Né ekočlověk, který si postaví energetický dům, dá soláry a koupí elektrovůz. To mi příjde ujeté v tom směru, že i kdyby nebyla návratnost investice, tak to stejně budu mít vše eko :). Taková slepá láska.

Já tedy fotovoltaiku nezatracuji, ale elektroauta jsou stále hračky. Pokud stavím dům, tak stejně potřebuji dodávku s naftovým motorem. A pokud budu cestovat někam daleko na dovolenou, tak si nedokážu představit obytňáka typu ducato na baterky a všude dávat pauzu na dobíjení. Sám totiž vím, kolik dá fotovoltaický panel, když je pod mrakem nebo když na něj pere slunce.

Ale časem to bude lepší a lepší. Je potřeba vychytávat mouchy a to lze v této fázi jedině tak, aby si to pár nadšenců pořídilo a chválilo a jezdilo a stále bylo co vylepšovat a posouvat dál.

funtomas4550*
hodnocení

I3 porad vaham, i ojeta stoji dost penez, ale libi se mi vyssi posez, otevirani dveri. Pro me uz trochu luxusni trida, ale mit ma to beru ji

Mě se líbí interiér. Připadá mi, že neelektroauta mají jednotný černý všude a ve všech...

Gumidek ale to je přesně co píšu - osobní zkušenost. Pár ev jsem již projel, proto si to dovedu srovnat. Chápu, že lidi tomu nevěří a jsou zatvrzelí a protože si to nezkusili ošahat, tak mají blok v hlavě. Když se u nás objeví v salonu nějaké ev, hned tam volám na zkušební jízdu. Nedávno tu měli citigo, teď tu stojí vw ID 3 a čekám na novou Konu. Původní jsem projel a mimořádně úsporné auto, tak stejně jako eNiro. Tesly jsou samozřejmě dál, hlavně v těch technologiích a musím říct, mimořádně skvělé audio, to je fakt zážitek. Jen do města zbytečně velké a hodně nízké, mám rád vyšší posez a nastupování. Na druhou stranu to jezdí jak motokára, drží jak na kolejích, to většina ev kvůli rozložení váhy uprostřed vozu a nízkému těžišti. Se spalovákem se tak nevyhraješ...

Do práce asi klidně, ale já potřebuji pojízdnou dílničku. Něco jako dokker. Vím, že slovenská pošta má nějaká takové ev, ale zatím je to vše na úrovni leafu, citiga a všech těch prdítek :). Chce to si počkat. Na hraní je to super, ale na práci a z tažákem to moc ještě není.

funtomas4550*
hodnocení

Diskutoval jsem i jinde a nasel jsem shodu na moje moznosti a potreby v tom, ze elektromobil je tou pravou volbou. Vyhody rodinneho domu a nocniho kazdodenniho nabijeni v tarifu D56d prevazily. Tim jsem z vyberu vyradil konvencnii vozy. Dalsi vyhodou pro me je potreba denniho najezdu do 100 km. Tim se rozsiruje nabidka i v oblasti 24kwh vozu.
Nejbliz k vyzkouseni mam v tuto chvili vw e up. U i3 je velka vetsina nabizenych vozu z Italie, Francie a Svycarska. Tam bude asi problem se servisni historii? Dale me zajima, kdo a kde je schopen udelat disgnostiku baterii.
Cetl jsem clanek, ze u Nissanu Leaf maji baterie zivotnost az 20 let. Otazka je na jake kapacite budou treba za 10let. Pokud i po 10 letech dobiji pres noc na dojezd 100 km jsem spokojen.

@Gumidek Já mám jak elektro, tak i spalovák. Konkrétně naftu. Na dlouhé trasy je zatím spalovák nepřekonatelný. Na krátké trasy je ale elektromobil prostě geniálním autem a těch krátkých tras je prostě většina. Poměr tedy mám zhruba 12 tisíc km ročně krátkých tras a 8 tisíc v dlouhých trasách. Každopádně při tankování diesla po 900km se mi vždy protáčí oči při pohledu na stojan a když si říkám že za ty peníze bych ujel druhým autem 2500km. Vývoj elektromobilů ale letí poměrně rychle kupředu a nebude to trvat dlouho, kdy budou dobré i na dlouhé trasy. Komfort jízdy je už dnes u elektra podstatně lepší.

Nezatracoval bych větší třeba těch 33kwh baterii. Jednak jak už zaznělo, nižší kapacita, což se projeví v zimě a taky pro delší životnost je vhodnější nabíjet baterii do 80-90%, což pak znamená další snížení dojezdu, ale naopak delší životnosti baterie to pomůže. Nevadí, když se nabije do sta procent těsně před jízdou, ale vadí nechat auto stát na sto procentech nebo ještě hůř, nechat stále připojený kabel, tak jak se to děje s mobilními telefony a nabíjením v noci. Telefon je za 1hod nabitý, ale do rána na nabijecce, což je pro životnost špatně. Taky je špatně vybijet baterii hluboko, což má taky vliv na životnost. Ono sice některé auta, tedy většina aut kromě Tesly uvádí celkovou a vyuzitelnou kapacitu, která je nižší, takže když auto ukazuje 0%, stále není baterie na nule a když ukazuje 100%, není tam celých sto procent, takže určitá ochrana před těmito extrémy tam je, rozumné je využití mezi těmi 10-90%nebo 20-80%. U toho bmw i3 se dá nastavit do kolika procent chci nabíjet, navíc verze s tepelným čerpadlem a teplotnimu managmentu baterie prodlužuje dojezd jak v zimě, tak v létě, protože baterie se vyhřívá /klimatizuje na vhodnou teplotu nebo při rychlonabijeni.

 

hodnocení

1x

S uvedenými modely zkušenosti nemám, ale řekl bych, že čím novější auto, tím větší zklamání. 2 roky jsem měl Passat B8 a byl hrozně nudný, tvrdý a překvapivě i hlučný. Zpětná vazba absolutně žádná. Jako bych hrál na PC s volantem. Pak jsem přešel na 17letý Mercedes a jízdu si úplně užívám. Za desetinovou cenu.

funtomas4550*
hodnocení

Taky mam stare auto audi a4 avant 2007 2.7 tdi s multitronikem. Paradni svezeni, paradni vykon, ale po meste to zere, ma to 333 tis a zacina se tam srat dost veci. Dily jdou drahe jak cert.

Tahle audina bohužel už nepatří mezi ta "stará nesmrtelná" auta. Technicky ekvivalent Passatu B6. Držím palce. Já se teď budu držet MB W203 / BMW E39. Moc už jich ale není :(

 

hodnocení

0x
avatar jmlc

Na velikost a váhu Peugeot 2008 je motor Puretech (3válec) slabý. Z vašeho výběru bych ale šáhnul jedině po něm.

"E-mobily" jsou tikající bombou. Dobíjecích stanic moc není a v případě potíží máte silně omezenu možnost servisování. I tak se trochu divím výběru u vozů do částky 350.000,-Kč. Elektrická vozítka, pokud nejsou úplně K.O., jsou stále v sumách od 400.tis nahoru.


doplněno 05.12.20 19:39:

S tou zárukou bych si to před nákupem ověřil u prodejce... nebo tam, kde se případná záruka uplatňuje. A to písemně.

Často se mi stalo, že se odkazují na kupní smlouvu. Podle zákona nebo kupní smlouvy totiž vztah kupujícího a prodejce ohledně záruky je vztahem smluvním těchto dvou stran. Použité zboží - prodej třetí osobě - tímto se záruka z právního pohledu ruší a je pouze zákonná dvouletá. Jak to je u vozidel netuším, ale párkrát se mnou takto vyběhli s elektronikou.

funtomas4550*
hodnocení

Mam moznost dobijet doma pres noc za sazbu d56d . Docetl jsem se, ze na elektromobily se dava bezne zaruka 8 let nebo 160 tisic km. Koukal jsem i na vw e up dal by se sehnat do 400 tis 2017 takze jeste cca 5 let provozu. Ale je to pro me velka neznama. Vsude pisou, ze pokles kapacity je minimalni, ale nevim nevim:(
funtomas4550*
hodnocení

zaruku bych urcite overil,diky

 

funtomas4550*
hodnocení

Jaky je tedy presnejsi ukazatel stavu baterie pri prvotnim vyberu, stari vozu nebo pocet najetych km.? Degradujii baterie kdyz vuz dlohodobe neni vyuzivan? Je nutnost mit vuz pri neprovozovani na nabijecce?

 

funtomas4550*
hodnocení

co prosim rikate na tento vuz?

ekonomicke-vozy.cz/...

xenofob

baterka a její výmena stojí 180 tisíc, za to se prodává ojetý leaf.. a navíc jí výrobce nedodává jako náhradní díl protože se přednostěn montuje do nových aut, takže toto auto je s blbou baterkou určeno k sešrotování...

funtomas4550*
hodnocení

zdravim,
hybrid.cz/...
Naopak, po dosloužení auta se baterka dá dobře prodat jako úložiště energie k solárním panelům, kde nižší kapacita nevadí.

 

funtomas4550*
hodnocení

a co na tento?

sauto.cz/...

 

hodnocení

0x
avatar stir
Jsem rád, že jsem vám pomohl aspoň o tom uvažovat a podívat se na to trochu víc z té druhé strany. To teda klobouk dolů, protože spousta lidí bude tvrdit, že 200,300 nebo i 500km dojezd je málo, přitom drtivá většina lidí tolik km za den nedá. Leaf mně nabízel loni pán na srazu ve Val. Meziříčí za 330tis, dostal bych ho i na 300,ale manželka to zasekla, že se jí nelíbí. Jinak záruka na baterii je 8let nebo 160tis, to je od výrobce, že nebude pokles baterie pod 70% a je to na auto, ne na majitele. Stav baterie se dá ověřit pomocí aplikace, ale je potřebný ODBII konektor nebo v servisu. Taky to lze udělat tak, že se vyjede, připojí se na rychlonabijecku a nechá nabít do sto procent a auto ukáže, kolik kWh přijalo, akorát teda nevím, jestli to tohle auto umí ukázat. Recenze ohledně toho auta je opět na kanálu elektrodad, tam vše vysvětluje.

youtu.be/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]