Zdravím, na jaře jsem si dal měnit olej projel jsem asi 500km a v létě mi zasvítila kontrolka na olej tak jsem tam dolil litr. Teď před týdnem zase zasvitila kontrolka to jsem ani nemohl nastartovat tak jsem dolil zas litr oleje. A aby olej unikal tak pod autem nejsou žádné stopy. Odkdy se měnil olej tak jsem najel asi 1300km.Neví někdo proč to tak žere olej? Jedna se o motor 2,0tdi
To je dost velka spotřeba oleje možností je víc Muže jit do motoru přez turbo Nebo gufera ventilú Nebo pístní kroužky Ještě koukni jestli ten olej nejde do vody což by značilo prasklou hlavu
Pokud by to byla rupla hlava počítam že se se bude muset dohnat jina hlava nechat udelat to se počítám pod 1 litru nedostaneš spíš vic dle servisu Jo a hlava bude starší novou bys asi nezaplatil
1.) změřit tlaky ve válcích a modlit se aby to bylo plus minus pár barů tedy v toleranci2.) pak to bude na výměnu gufer ventilů, budou vydrřená vodítka ventilů takže repasi hlavy3.) ředitelka 3xAAA Karolína Topolová v rozhlase prohlásila že špatné tédéíčko pozná podle zvuku motoru po nastartování...právě proto se prý vypracovala na generálni ředitelku...sjednej si s ní schůzku at rekne vo co go
Jestli je to turbo poznáte snadno po temontáži EGR ventilu. Pokud je od oleje, je pravděpodobně opotřebený kroužek hřídele turba. Kroužky poznáte podle toho, že za chodu sundáte krytku otvoru pro nalévání motorvého oleje. Když to hodně fouká z ventilového víka, bývají to kroužky.
Opravovat asi nemá smysl. Možná výměna motoru. Pokud máte známého automechanika, tak by to za opravu stálo. Jinak ti lemplové v servisech zásadně mění a nejraději i celé auto, i když sami jezdí Fábií...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.