Nejste přihlášen/a.
Nejspíš ano, co nejdřív baterku dobít... Chytá nabíječka hodně vybitou baterku může vyhodnotit jako vadnou a nezačne nabíjet = musí se "nakopnout blbou nabíječkou" A dost možná baterka bude po smrti (sulfatace elektrod), pak jde zkusit desulfataci (umí některý nabíječky) nebo koupit novou baterku...
Příště při stání musíš baterku občas nabít nebo jí odpojit (pozor smažou se paměti v autě); auto má klidový odběr a časem baterku vybije, běžný auto ca za měsíc dva a je vybito.
A moderní kalciovky - těm stačí úplně vybitou nechat jeden den a je nevratně poškozená..
Pokud jsem dobře pochopil váš nejasný dotaz, pak to "baterkou" nebude. Příčin může být několik, od vady spínací skříňky přes vadu startéru, špatné kontakty silových kabelu až po vadu řídicí jednotky.
Upřesněte "všechny kontrolky, až na benzín zůstali svítit". Pokud při pokusu o spuštění svítily přístroje jako vánoční stromeček, pak by to vypadalo na vadu ŘJ. To je však závada velmi výjimečná, spíše to bude některá z těch dalších.
Nejhorší závada elektrické výbavy je ta,která se objeví jednou za čas a druhý den už neexistuje.Dva dny jsem s mou Felicií nejel,přišel jsem a byla bez proudu.Baterii jsem nabil,dal do auta a normálně jezdil.Druhý den vše v pořádku.Třetí den ovšem zase nestartovala.Dobil jsem baterku a dojel do servizu,vše změřili,žádná závada,jen mě to stálo 500Kč.Za týden se to přihodilo znovu.Závada je určitě v obvodu,který by při vypnutém klíčku měl být vypnut.Ale zřejmě zůstané viset relé(podezírám spínání dálkového zamykání,nouzovém signálu.)
JABRAKA
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.