Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Přívěsný vozík Agados Handy 3 s podpěrným kolečkem

Od: milan22 odpovědí: 11 změna:

Dobrý den,

chci si koupit nový přívěsný vozík za auto. Máte někdo zkušenosti s vozíky od Agadosu? Vydrží to něco? Jak moc se liší Agados a Pongratz? Děkuji

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mak*
hodnocení

0x

Mám 7 let Handy 20 a jsem s ním spokojen. Je na něm vidět, že se šetřilo (např. nosníky jsou ohýbány s plechu), takže pokud ho hodláte přetěžovat, tak asi dlouho nevydrží, ale to co má, uveze spolehlivě, navíc je lehký, takže ruční manipulace je skoro jak s ruční kárkou a byl levný. Takže za mě poměr cena / výkon dobrý.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Ted sem na bratrově vozejku zesiloval tu oj jak ho naložíš kroutí se
Ještě vymejšlim nakej lepší uchyt pro to kolečko zatim sem ho jen ovařil kolem do kola na těch dvou šroubech se to prostě celý kroutilo
Přívěsný vozík Agados Handy 3 s podpěrným kolečkem
Přívěsný vozík Agados Handy 3 s podpěrným kolečkem #2
Přívěsný vozík Agados Handy 3 s podpěrným kolečkem #3
asd1

Tohle smí na silnici?

Jak se může oj kroutit, když je na kouli volně?

Proč by nesmělo je to normální tovární vozik
Kroutilo se to když se vyhak z koule a postavil na to kolečko ten profilovanej plech je prostě bláto
asd1

Změna bez homologace = nedovolená úprava, navíc na tak zásadním dílu jako je oj.. A vzhledem k tomu že dnes se na TK fotí, tak tě nejspíš vyhodí a nepomůže ti ani úplatek nebo přes známosti...

Mmch. max. zatížení na kouli je 50 kg nejspíš, takže pokud se oj kroutí na kolečku tak je těžce nevyvážený vozejk = takhle ho k autu připojit nesmíš..

mak*

Takhle "zesílené" oje se brzy před předním čelem ulomí. Tam je totiž ohybový moment největší. Když jste znemožnil pružné deformace v přední části, vytvořil jste vrub v nejvíc namáhaném místě. Už to viděli na STK?

Pokud chcete vozit dvě tuny, pak si pořiďte bitelnější přívěs, ale těch 750kg tenhle uveze pohodlně a bez kroucení oje.

asd1

Kromě toho "oj z bláta" klidně může mít funkci deformační zóny při nehodě. Vyztužená propíchne auto až na zadní sedačky (šrouby u upínání se střihnou a zapíchne se to do auta)... Vrub/ tepelné ovlivnění v místě svaru ano. Nevěřim že tohle technickou projde...

Do stk je nakej rok čas pokud bude nejhúř tak to předělam
Zatim neni dúvod stahovat kalhoty když brok ke ješte daleko *smich*
Jinak tunu ten vozejk dá
A dá i tunu a púl ale to bylo jen jednou jo když musíš tak musíš *smich*
asd1

Akorát se modli abys neboural, to by všechno kvůli úpravě šlo za řidičem, např. zranění někoho na zadních sedačkách tou ojí = pojišťovna mu úrazovku nedá resp. dá ale bude vymáhat po řidiči, podobně zdr. poj. může vymáhat i náklady na léčení.. Bohužel takhle to tu začíná fungovat, hledá se za každou cenu viník, na koho by to šlo přehodit a lítaj klidně miliony... To ostatně i pokud bude jenom přeloženej a náklad někoho při bouračce rozplácne (např. paleta dlažby)...

mak*

Nevím no, ale já raději pojedu dvakrát, než řešit rozlomený přívěs na cestě. Vyjde to líp časově i finančně a je to v klidu.

 

joudis*
hodnocení

0x
Když jsem kupoval vozík přemýšlel jsem i o Agadosu ...koupil jsem Maro Kralovice a spokojený ..má vyšší bočnice a i plachtu odklápěcí na bok Velká výhoda ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]