Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Servis po ujetí 20tis nebo každý rok?

Od: jarl odpovědí: 8 změna:

Dobrý den,

jsem laik takže tomu nerozumím do podrobna. Mám Focusa, byl jsem před rokem v říjnu na servisu (klasika výměna filtrů, oleje..) a další kontrolu mám při ujetí 20 tis., Ford doporučuje 1 ročně servisovat, ale mě chybí do tohoto milníku ujet ještě dobrých 8 tisíc, nějak jsem tento rok zanedbával s jízdou, má otázka tedy zní, mám počkat do těch 20 tis. nebo se rovnou objednat? Děkuji

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

7x

Všichni výrobci až na výjimky doporučují "servis" po jednom roce, popř. po stanoveném počtu ujetých km. Podle toho, co nastane dříve.

nigi
hodnocení

2x
Každej rok rozhodně. Ne jen kvůli oleji (ten dělejte co 10t) a filtrům, ale i kvůli inspekci podvozku brzd a spoustě dalších věcí)

hodnocení

1x

Mě si auto samo řekne buď po 15 000 km a nebo po 13 měsících, záleží co nastane dříve.

hodnocení

1x
Všem doporučuji interval 15 000 km nebo rok.
U vlastního auta měním co 10 tkm a po pravdě, vlastně ve všem dostává spíše nadstandartní péči.

asd1
hodnocení

0x

Nový auto, starý auto, chceš záruku i prodlouženou...Taky jaký motor podmínky používání (město, dálnice)..

Obecně termíny jsou kilometry nebo čas, dělá se co je dřív. Termíny výměn od výrobce jsou často kurvítka (výměna oleje po 30kkm, doživotní náplň převodovky atd.)

Ale no tak! Na motoru Renault 1.6 8V jsem najel na LPG přes 400 tisíc km, výměna oleje po 30.000km bez dolévání mezi výměnami, pak šlo auto do světa. Takže není motor jako motor*smich*

Pochopitelně ty výměny oleje byly dříve, než za 1 rok (taxi).

hodnocení

0x
Měnit každý rok, těch 12tkm na výměnu je tak akorát. Ale ne u fordu...

hodnocení

0x

Nová Octávia, první servis po dvou letech, nebo 20.000km,

Zdali se objednat je na Vás, podle stáří vozidla a záručních podmínek.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: