Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Co vy na toto auto?

Od: luko89 odpovědí: 9 změna:
Zdravim jen bych se chtel zeptat na vas nazor.Kolega v praci si koupil octavii II z roku 2005, 1,6lpg s najezdem !350000km! za 40tis.Kdyz mi ji ukazal nastartovanou tak po startu jeste k tomu nezhasla kontrolka motoru.
Neprijde vam cena neodpovidajici stavu?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

8x
avatar mikihans

Neprijde vam cena neodpovidajici stavu?

Nepřijde, neboť neznáme stav toho auta. Nájezd a svítící kontrolka opravdu není vypovídající o celkovém stavu auta.

luko89
hodnocení

Jo to ja taky neznam celkovy stav,jen me zarazila cena s ohledem na najezd a na to ze je to benzin,prece jen kdyby to byl naftak tak pri takovych kilometrech bych rekl ze je to zajety motor
daniela1

Po 350 000 km stejně víc záleží na údržbě a dosavadnímu chování k autu, s takovým nájezdem může být jedna pohonná jednotka vymletější než druhá, karoserie porůznu zrezivělá a podvozek různě unavený, celé auto může leccos pamatovat. Ve výsledku může být TDI s nájezdem 150 000 km šrot, který se už nevyplatí spravovat, zatímco MPI s nájezdem třikrát větším pořád v pohodě. No a stejně tak to může být i naopak. Za mě cena 40 tisíc v pohodě, pokud to není auto bez jakékoliv historie a v normálním stavu.

A že má Octavia II benzínový motor, je pro někoho spíš výhoda. Není každý posedlý naftou, ty nejspolehlivější nafťáky se totiž do O2 nikdy nemontovaly a ne každému nafta z různých důvodů vyhovuje. S LPG je pro benzinovou 1.6 situace ještě příznivější. Snad jedině, že ve srovnání s 2.0 TDI je šnek, ale není každý závodník. :)

 

jm
hodnocení

0x
Octa 2 z roku 2005 je prvni verze problémů. Octa 1 z roku 2005 je poslední verze po odstranění chyb posledních 6 let. z toho roku výroby radši octu 1

 

kepler*
hodnocení

0x

Není znám případ Octavie, co by najela 1,35 mil. km a facelift II už vůbec ne. Asi ses uťal s jednou nulou navíc, v tom případě ten nájezd je ještě dobrý, ale záleží na celkovém stavu vozu (koroze, podvozek, rozvody, tlumiče, garážovaný - negarážovaný, spotřeba, atd.). Co ukazují kontrolky není podstatné. Kdyby bylo vše OK, cena by byla dobrá.

Keplere, to není jednička, ale vykřičník! Ta Octa má 350.000km!.

 

mathew
hodnocení

0x

Vždyť je to teprve zajetý. To, že v ČR většině svítí na tachometru 100 tisíc není tím, že by měli najeto jenom těch 100 tisíc*smich* Jelikož je to Škoda tak je to za tu cenu levný, ale já bych radši koupil něco jinýho a ještě by mi zbylo, kdyby to muselo být z toho roku.

 

hodnocení

0x

Sused má tu istú verziu s LPG, nájazd asi 200000 a určite by ju nepredal. Tiež mu svietila kontrolka motora a je to tým,že koncernové jednotky LPG štrajkovali a nevychádzali emísie. Po výmene LPG riadiacej jednotky za bežný typ LPG auto nemá žiadný problém s emisiami.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Pokud to auto je slušný a motor nežere víc oleje jak benzínu byl bych v klidu
Náký penize do toho ale ještě určitě nasype

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]