Dobrý den prosím o radu Peugeot 307 1,6 benzín combi rok 2002 Při výměně pp hadičky se mi přes veškerou snahu nedaří ovzdušnit systém vozu Nutno podotknout že cca měsíc bylo auto bez této přední hadičky,(takhle jsem auto kupoval)do nádržky jsem dal cca 500ml kapaliny aby byla plná Nikde nic neteče vše zkontrolovano Můj postup :při vypnutém motoru (na podruhé jsem zkoušel s nastartovanym motorem) kolo zadní nejdál od hlavního brzdového válce pz, lz, pp, lp průsvitná hadice, našlapat podržet pedál sešlapnuty povolit ovzdušnovak, zatáhnout ovzdušnovak, a zase do kola Kapalina vytéká z hadiček bez bublinek a brzdový pedál bez tlaku, pořád jako bych mackal spojku nereaguje neztuhne už nevím Děkuji za odpověď
Když se zavzdušní čerpadlo ABS tak prý to klasickým způsoben odvzdušnit nejde. Je možné, že k tomu ve Vašem případě došlo. Ve fabrice to dělají tak, že pomocí vývěvy vytvoří v systému vakuum. Takže když tam vzduch není, nemůžou se brzdy zavzdušnit.
To píšete nesmysl. ABS je soustava ventilků a toto se odvzdušňuje úplně stejně jako bez ABS. Je to např. velice jasně uvedeno v manuálu Škoda Superb aj. Podtlakem se odvzdušňuje i v běžných servisech při jednom zaměstnanci na auto. A jak bylo uvedeno, je nutno prověřit hlavní válec.
"47-4 Odvzdušnění brzdové soustavy Všeobecná upozornění k odvzdušnění brzdové soustavy ♦ Odvzdušnění brzdové soustavy je popsáno pro přístroj pro plnění a odvzdušňování brzd -ROMESS S15-. ♦ Odvzdušňování brzdové soustavy u vozidel s ABS se provádí stejně jako u vozidel bez ABS. ♦ Používat jen novou brzdovou kapalinu ⇒ Kap. 00-3. "
Zdravím, jak tady padlo, odvzdušněním HBV (hlavní brzdový válec) je vyřešena jen polovina problému. Vzhledem k tomu, že systém byl dlouho "otevřený" vlivem absence hadice, radím odvzdušnit všechna kola a kapalinu v systému vyměnit všechnu a všude. K tomu bude potřeba osoba s diagnostikou, která umí ovládat ventily v ABS jednotce, jinak to nikdy neodzdušníte.
Skuz to nasledovně : Jeden šlape druhej odvzdušnuje Pořadí: vystup z brzdovýho valce 1 a 2 trubka Pak 1 a 2 trubka na vstupu do ABS Pak všechny 4 výstupy z ABS pořadí sem neřešil Pak teprv všechny kola začít od nejvzdálenějšího kola
ABS nemá s odvzdušněšním nic společného. Systém je uzpůsoben pro provoz bez chodu motoru. Jinak by asi těžko šlo zabrzdit v případě poruchy. Pokud není ABS aktivní, jsou kanálky naprosto volné pro vývin brzdného tlaku. Pokud hlavní válec funguje a při zpětném chodu nasává brzdovou kapalinu z nádobky, není problém systém brzd odvzdušnit. Odvdušnit pomocí VAG lze také, ale to je jiná věc.
Hlavní brzdový válec se vizuálně zdá být v pořádku,ale mám podezření že právě tento válec je zavzdušňěny Početl jsem pár témat na fóru Peugeot ono se to podle diskuzí ovzdušňuje od kola nejblíž hlavnímu brzdového válci Tak zkusím ještě tenhle způsob, baterie musí být odpojená, pokud to nepůjde tak nějak přes diagnostiku ještě píšou což se mi nezdá
To neznamená že vizuálně znamená že je OK,Co to dělá při "pumpování"-ztvrdne padál nebo nikoliv? Pokud ne je vadný (na 99%HBV)pokud ztvrdne pokračovat až je to pak vše OK.
ti
Ano je to tak jak píšete ono při ovzdušnovani pedál ztvrdne, ale potom kdy mám všechny kola ovzdušnene tak pedál zmekne jakoby propouštela gumka ale všechno mám suché a vůbec žádné kolo nebrzdi
Ja osobne som sa ešte nestretol s takým mechanikom,čo by najprv odvzdušňoval koleso,čo najďalej od hlavného válca. Vždy som to robil a aj iný od válca a každý najbližší komponent.
U některých se dělá nejvdálenější-po nejbilžší ,u některých je to holt opačně .Já zase žil v domění že to má být právě od nevzdálenějšího po nejbižší ale u PSA je to u většiny právě opačně!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.