Nejste přihlášen/a.
Taky me jeste napadlo, jak moc jezdite s autem. Tim myslim najezd. Ten muj motor je obrovsky dric, takovy velky, tezky dostavnik. Je to auto, kde clovek sedne, hnapne tam 6ku a plachti po dalnici 130 nekolik hodin. Na 15ti kilometrech absolutne bez sance motor poradne prohrat. Tak jen, jestli zrovna nafta je idealni reseni...
Mam 15 let mondeo mk3. 2.2 tdci. Najeto 273000 km. Vcelku solidne spolehlive auto. Servis za kotouce, desticky, pneumatiky nikdy neberu v potaz ve smyslu opravy. To je bezna spotrebni vec. Co se tyka tveho vyhlednuteho auta pri tomto najezdu, myslim ze dvouhmota uz bude ko. To je docela drahe. Dela se to komplet se spojkou i hydraulickym loziskem. Nevim jaky konkretne motor tam je, ale v mem sou rozvody retezem. Coz znamena ze vodni pumpa a servocerpadlo je jednoduse receno mimo motor. Pohani jej samostatny drazkovy remen. Ve 150tisicich zacla tect pumpa a servo zaroven. Dale na druhe strane je napinak remenu pro altik a klimu. Ten se pravidelne co 80 tisic proste unavi. Zacne rachotit oddela to remenici na klice s gumovym tlumicem torznich kmitu. Cerpadlo a vstriky puvodni. Zasadne jen vervu, plus co druhou nadrz lehke predavkovani aditivama. Turbo taky puvodni. Vse si delam sam. Olej menim co 10 tisic, ale davam origo ford 5W40. Neverim te "omastene vode" nesouci oznaceni formula 5w30, je to lehkobezny olej. FAP nemam. Na aute neni nic rezaveho. Mondea, predevsim ty starsi strasne moc trpely na korozi spodku dveri. Vse je to o peci a udrzbe. Muze byt v solidni kondici, taky to muze byt obrovska past na penize. Chce to s sebou nekoho, kdo vi co a kde hledat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.