Nejste přihlášen/a.
10 let starý moderní auto (s milionem čidel a chytrýma kravinama co nepotřebuješ) s 300 kkm, pokud to vůbec pojede tak prodejný to bude jak dnešní shnilá plečka za 20k... Hlavně kvůli opravám za nesmysl a oturbenýmu kolovrátku s přímým vstřikem.. Tohle neni O1 s 1,9 rotačkou která byla jednoduchá, nerezla a motor vydržel v pohodě 500kkm... Ty budeš rád když to nechcípne (bohužel takový je v autech pokrok...)
odhadnout?...stačilo napsat tohle a dál jsi nemusel psát...
"Skoda Octavia 3, 1.2TSI 77kW, automat,"... cena skoro nulová ...nikdo nechce octávku s 1,2 motorem a už vubec ne automatem
Tak nevím, jestli uvažuji v něčem špatně, ale servisovaná O3 s 1.2 TSI, v plné výbavě že bude po ani ne deseti letech od výroby stát 40-50 tisíc? To se mi zdá jako úplný nesmysl. Třetí generace sice není takový držák a skoro legenda jako generace první, ale zase překonává generaci druhou.. A když se podívám, za kolik se prodávají Octavie ve slušném stavu, alespoň trochu výbavou a rozumnými kilometry, tak za 40-50 tisíc se neprodávají ani +/- dvacetileté, natož desetileté. A 290 000 km není zase tak strašný nájezd, aby bylo auto neprodejné.
O motor bych strach neměla, to už spíš o převodovku.
A odhad ceny.. Já bych to vynásobila cca 2.5, protože 100-125 tisíc zní trochu reálněji. Alespoň mně, jestli se mýlím, ráda se dozvím, kde dělám chybu.
Anebo jak to bere @jabraka, zůstatkovou cenu, ale o tu asi nejde. Stejně tak cenu podle pojišťovny.
3 válec v plné palbě je dost blbá kombinace. Lidi co chtějí výbavu si nekoupí 3 válec a lidi co chtějí nevýkonný motor obvykle nechtějí ani výbavu takže jsi tak trochu v pasti
Jinak to, že O1 stojí stále klidně hromadu peněz neznamená, že 10 let stará O3 nemůže být v téhle kombinaci za 30 tisíc neprodejná, protože kdybych si musel vybrat tak radši tu O1
Až na tu "drobnost", že 1.2 TSI má válce čtyři. Výkonu na rozdávání nemá, to je pravda. Oproti tříválcovému litru má ale příjemnější zvuk i zátah.
S tou prodejností, taky věřím, že některé motory budou časem neprodejné, ale nemyslím, že by to byl případ i 1.2 TSI. Ale tak, nikdo neví, co bude za pět let, no.
Koupil jste ho za 212tis...za 5 let bude 10 let staré..s nájezdem 300tis km..motor 1,2TSI 77kW..Kolik byste za něj tak chtěl?
Ale třeba Vám půl mega někdo dá, u této značky a v ČR nikdo neví..
@martincakl, předpokládám, že těch 212 tisíc je za ojetinu koupenou letos, ne za nové auto, které stálo pravděpodobně víc jak 3x tolik. A za necelých 10 let že auto v dobrém stavu ztratí přibližně 95% hodnoty? To snad nemůže myslet ani největší odpůrce koncernu.
Občas mám dojem, že majitelé VW AG koncernu jsou tady na špatné poradně, v každé diskusi o autech se objevují ti samí "experti", kteří mají svoji pravdu.
Zkuste uvažovat logicky - po 5 letech koupena za 40% ceny nového , to je po 10 letech ..? matematicky by měl 20 % dopaltit tomu kdo si to vezme
@nunci, jak, logicky? Když budu předpokládat, že každý rok ztratí vůz konstantní % ze současné hodnoty, platit nebudu nikdy a blízko k nule se dostávám až kolem roku 2070... Ale takhle uvažovat je nesmysl, protože v určitém okamžiku by se začala hodnota naopak zvyšovat.
A 60 % ze 40 % taky není -20 % ...
Logicky se tohle spočítat nedá, protože pro každý typ vozu, modelový rok, výbavu, motorizaci, stav, prodávajícího, kupce a mnoha dalších faktorů bude výpočet úplně jiný. Jak @asd1 nastínil úvahu, jestli auto pojede - možná nepojede, možná se mezitím stihne nabourat, možná se mezitím pokazí převodovka, možná ale bude fungovat pořád stejně. Rotačka to sice není, ale dodnes jezdí i horší motory než TSI, kdo by to čekal.
Každý je tu super ekonom.Jenže ono to není 0,4 * 0,4 ale 0,6 + 0,6 .Neboli když kupující koupil 5leté auto za 40% ceny, je to roční pokles o 12% kupní ceny. Při 10letém autě je to pak kolik?
Někdo nepochopil ironii,myslí si že má super luxusní káru..a přitom má starou šunku
Bohužel jak už někdo napsal jsou věci které při koupi nového auto podstatně prodražujou,ale vzhledem k plánované 5leté životnosti pak cenu při prodeji podstatně snižují
Trochu jiná by byla situace u nějakého silnějšího motoru. I když hodně záleží na majiteli,taková 2.8 má při tomhle nájezdu pořád lepší předpoklad že ještě něco najede
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.