Nejste přihlášen/a.
blbec je ten, kdo montuje na auto neschválené rozměry...technik STK je placen za to, aby údaje auta porovnával s údaji v TP a nesrovnalosti vykazoval jako závady, pravidla platí pro každého stejně
pokud bude vykazovat jen některé závady a jiné u někoho jiného přehlížet, půjde o diskriminaci a takový technik by měl být vyhozen, resp. zbaven funkce technika...přijde o razítko a bude dělat něco jiného
kdo to nechápe a má s dodržováním pravidel problém, měl by udělat něco aktivního k jejich změně
S úctou k Vám ale vidíte to jen ze svého záběru a z CZ zákona!
jen tak pro zajímavost -já měl na autě jen striktně 5,5x13 a 165/70R13.ale v "D" TP (je to přes deset let zpět a dnes je to mnohdy ještě horší)od nějakých 145R13 po asi 205/45R16 a disky 6,5x16(celkem tam bylo asi 8 rozměrů disků a k nim i pneu)U nás dle originálu TP nešlo dopsat nic.
jinak jako znalec zákonů asi víte ,že každé auto má homologováno víc rozměrů disků a pneu ale mnohdy se TP-ORV objeví jen základní rozměr a max jeden "alternativní"!
Jinak normálně myslící osoba když jede na TK tak si půjčí sežene... správné disky a se správným rozměrem pneu .A to i na Evidenčku!
novÁ toyota 2020 má v TP jen jeden rozměr kol a pneu, výrobce to tak nechá schválit napr. kvůli emisní norme a hodnote CO2...navíc každý půlrok přijde s inovovaným modelem a nezdržuje se zbytečně s každým modelem schvalováním s 10 rozmery kol, u každé značky se to samozřejmě liší...pokud není něco schváleno, nedá se to ani dopisovat do TP
diesel: V případě nehody s tebou jeden policajt debatuje a sepisuje protokol, druhý obchází auto a sepisuje vše podstatné, pneumatiky do toho patří.
emane, souhlasím s tebou. Jak může být proboha blbec ten, kdo jen plní nařízení, které vymyslel někdo jiný a jejichž kontrola je jeho pracovní náplní? A navíc, když nebude "blbec" a někdo na to přijde, dost citelně to pocítí finančně, teda pokud nevyletí. A dodatek - revizák, když nedá revizi např. na el. zařízení, které je životu nebezpečné, je také blbec?
Blbec? To leda pokkud si toho nevšimne a nevyhodí ho.
Součást kontroly je ověření jestli sedí pneu s techničákem a pokud to nezkontroluje tak svojí práci nedělá tak jak má.
Vzhledem k tomu že se auto fotí a rozměr pneu je na fotce vidět, tak to aktuálně pustí jen idiot. Tohle jsou věci které technik nepustí ani známému (protože o stavu při kontrole je důkaz)
asd1 s tim focenim to neni az tak zhave, jako je pravda ze se auto foti sikmo z boku ale rozliseni tech kamer je naprosto ubohe a podle toho ty zvetsene fotky vypadaji, urcite ale budou stk kde maji rozliseni lepsi nez jina stk, pokud maji ale to minimalni ktere plnit musi tak tam budou radi kdyz uvidi pneu
Co to je za blbost. Jak jsem psal výše jako alternativa může být zapsán v TP větší/menší disk ale vždy na nižším/vyšším profilu a ne různý profil na stejným disku.
zapisuje se jen to co je schváleno, dve identická stejná auta musí být schválena podle shodné identické legislativy, aby mohla mít stejné rozmery kol...
úředník může být blbý a líný ale s výjimkou slovenska nemecka rakouska a itálie nemají zahraniční technické průkazy kolonku na alternativní kola ani jiné informace
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.