Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Turbo tuning opel vectra-c 2.2 108kw

Od: dalik* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zdá má někdo zkušenost s montáži turbomýchadla u Opel Vectra-C, kontrétně tedy u modelu 2.2 108kw rok: 2002. Zajímá mě jestli by si váha vzduchu dokázala s přimontováným turbem poradit / zda-li nebude nutné měňit celou řídici jednotku nebo do ní podpínat nějaké chip tunery a tak podobně... Pokud je takový upgrade s turbomýchadlem možný, tak jaké bych měl zvolit?

Zajímá mě jaké jsou důležite faktory při výběru turba, bylo by například možné použit turbo z jiného modelu stejné řady se zabudovaným turbem od výroby?

nejlepší/nejhloupější otázku jsem si nechal nakonec :D (Je nějaký rozdíl v turbomýchadlech pro diesel a benzín, případně je možné použít turbo z dieslu v benzínovým motoru?)

Omlouvám se pokud jsou moje dotazy stupidní ale jsem v tomto směru amatér-začátečník tak snad mi to tu někdo trošku vysvětlí :)

Předem děkují za případné rady a vyjasnění..

S pozdravem Dalík. ;)

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x
Ja ti doporučím ten nápad jít rozchlastat do hospody *smich*
Neni to jen o tom dat tam turbo musíš přidat další věci okolo hadice,intercoler,čidla,novou elektriku,a samozřejmě řj motoru poupravit či sehnat jinou
Bude to stat usilí hodně peněz a ve výsledku budeš oficiélně nezpúsobylí pro provoz na komunikaci neb ti tu upravu nikdo neschválí
A navíc bude otázkou jestli to vúbec někdo dokáže naladit tak aby to chodilo jak má

re4zon
hodnocení

0x
Nechci delat reklamu, ale napis nebo zavolej majiteli turbosport.cz, komtakt najdes na webu. Ti se tim zivi a jsou to skutecni profici, rovnou ti reknou co vsechno bude treba. Sazim na to, ze se na to pak vykasles, protoze to rozhodne nebude jen o tom koupit turbo a strcit ho do sani.

dalik*
hodnocení

Souhlasím, ani neříkám že to budu někdy realizovat. Jen mě zajímá jestlí je to proveditelné a pokud ano tak podle čeho bych měl vybírát turbo.