Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Předřadný odpor pro Ford Fusion

Od: vecerapl odpovědí: 4 změna:

Ahoj,
dnes ráno jsem chtěl zapnout vnitřní ventilaci a nefungovala. Zjistil jsem, že funguje na to nejvyšším čtvrtém stupni. Předpokládám, že bude asi v háji předřadný odpor a tedy koupit celou krabičku. Nebo případně jakou tepelnou pojistku koupit? Opravit to vyjde podstatně levněji :)

Jak to u Fusiona vyměním? Je to stejné jako u Focuse, tj. u spolujezdce sundat tu přihrádku a tam někde to najdu?

Mám Ford Fusion 1.4 TdCI (2004)

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Kup tepelku na 180 - 200 C.

tme.eu nebo gme.cz

gme.cz/...

Větší nedávej. Zničíš konektor.


doplněno 06.09.20 20:40:

Konektor ti shoří i při mírném zaoxidování, takže očisti.


doplněno 06.09.20 20:42:



doplněno 06.09.20 20:44:

Vyměň filtr kabiny. Je potřeba na 1 stupeň, kdy odpor nejvíc topí, aby se dostatečně chladil proudem vzduchu.


doplněno 06.09.20 20:50:

Ještě připomenu, že novou pojistku musíš nabodovat, jinak ti při letování shoří. A pokud ne, tak se při přetížení odletuje. Takže bodovat nebo na nějaké svorky přišroubovat.

Lepší je ale nový předřadný člen.

 

vecerapl
hodnocení

Hrozně moc děkuji. Co se týče teplotní pojistky. Není to málo? Zrovna teď jsem narazil u Forda Fusiona, že je tam pojistka TH 216°C 10A 250V. Ale doporučujete menší. Tak vemu asi ten 180-190°. To by nemuselo vadit.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Taky múžou bejt jen vyhřatý kontakty konektoru odporu
Třeba bude stačit jen je očistit a patřičně naohejbat
Pokud to bude pojistkou tak ja tu starou štípnu tak aby mi zbyli ty přívody k ní pak vemu 4ku očko uštípnu z něj tu čast kam se lisuje kabel a oba ty přívody na každy straně dam do válečku a secvaknu opatrně šťípačkama
Jako bonus ten spoj proletuju
Při tom letování je třeba tu pojistku chladit aby neodešla

Jo, krimpnout je dobrý nápad!

Teplota pojistky je +/- 200C dle výrobce těch odporů a podle toho, ajk jsou umístěny a v jakém tunelu s jakým větrákem, aby se to dostatečně chladilo.

Dej tedy tu, která tam má být. Přinejhorším klekne. Větší hodnoty nedávej a zkontroluj, zda se větrák volně točí a neklade odpor. pak by žral větší proudy a víc by ty odpory namáhal. Může být začínající chyba na rotoru větráku, že drhne v pouzdrech. Já ho preventivně vždy zakápnu kapičkou oleje mezi hřídel a pouzdro ložiska. On tam dovzlíná, pokud se ihned neroztočí a ta kapička neodletí pryč :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]