Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Chci si koupit svoje první auto

Od: filip* odpovědí: 16 změna:
Dobrý den, jsem student s brigádou a chci si koupit svoje první auto. Váhám mezi dieselem nebo benzínem. Co byste říkali na něco takového? Myslíte že to má smysl pro studenta? sbazar.cz/...
Možné lehčí opravy zvládnu. Něco do toho návrat asi budu muset.

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pandora*
hodnocení

1x

Podle těch závad, bych ještě šetřila. Kupovat s někým kdo tomu rozumí, záleží na vzdálenostech, které budete absolvovat. Pořídila bych něco malého, s malou spotřebou. To auto, které máte vyhlídnuté, tam byste musel hodně peněz nacpat. Na náhradní díly? To nelze, leda by zařídil doklad o ekologické likvidaci, co přepis vozidla.

Nebo od příbuzných, nemají nějaké starší auto, na dojetí? Chápu, že chcete jezdit, ale aby vám před domem nestál nepojízdný šrot.

hodnocení

0x

Šrot. Nebrat.

Kup si něco menšího, benzín. Hledej třeba tady.

doplněno 06.09.20 07:35:

@filip: Takže opakuji: Ten šrot bych nechtěl ani zadarmo. Možná to jezdit bude, ale budeš se pořád bát, kde tě to nechá! Že si to umíš opravit je chvályhodné, ale určitě to nebude zadarmo. A koupit a jezdit asi nepůjde, bude to rovnou stát zase nějaké peníze, nejspíš ne úplně malé.

anonymhaha
hodnocení

0x
Je to šrot, ne a ne a prostě ne! Radši si našetřete na dražší auto a lepší auto.

filip*
hodnocení

Mně je jasné že to je šrot, mně jde o to aby to nějaký kilometry sneslo. Jak jsem říkal, to co tam je napsaný opravit zvládnu. Aby to prostě za cestu zpátky třeba nedojelo.

filip*
hodnocení

Co třeba tohle? V dieselu se sice nevyráběla 2.0 TDI, takže předpokládejme že to prodává někdo kdo tomu nerozumí. (nešlape tomu na krk a nejezdí jak závodník).
auto.bazos.cz/...
re4zon