Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Povinné ručení+ asistence

Od: asistent odpovědí: 9 změna:

Ahoj,
mám povinné ručení u generali exclusive, takže tam mám asi i asistenci. Jak to třeba funguje? Budu třeba 100km od domova a ještě v cizí zemi(nemecko,rakousko..) To tam jako přijedou naloží auto i semnou a jede do servisu nebo do mého bydliště?
Díky .)

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Zaregistroval jste, že jste pojištěn u Generali a ne na poradte.cz?

Přesně tak, kdyby tazatel zavolal své pojišťovně, tak už má dávno všechny informace.

 

hodnocení

0x
avatar arne1

Ano. Předem se asistence pokusí najít možnost, zda by se auto sdalo opravit na místě. Pokud to není možné (třeba že je sobota a opravny jsou až v pondělí, nebo ty se tam nemůžeš zdržet) tak pro tebe pošlou odtahovku. Taky je možné že nabídnou zaplacení ubytování na několik dnů případně náhradní auto, pokud by se problém tím vyřešil. V jednání s aistencí také bude hrát roli počet osob v autě, jestli se vejdou do kabiny odtahovky nebo jestli pro ně pojede jiné auto nebo se dopraví jinak.

V mém případě to bylo tak, že zjistili že závadu (celkem banální) nelze opravit v požadované době (náš pobyt v maďarském Debrecenu končil) a tak z Česka vystartoval odtahovák který tam dojel, naložil auto i nás, osoby jen dvě tak v pohodě do kabiny - a frčal zpět. U nás složil auto u servisu který jsem mu udal.

Školácká chyba... špatně jsem to četl, budiž mi omluvou, že pojišťoven je hodně, každá hází termíny Exclusive a Extra a Super a ... úplně jinak. Navíc po sloučení s ČP je u Generali všechno poměněné.

Myslel jsem, že jde o verzi asistence pod zázvem EXTRA, kterou jsem měl před několika lety já. Tazatel má pouze Exkluziv, které bylo bez příplatku součástí POV Exclusive 100/100 anebo dnes je u POV Exklusiv asistence s názvem POHODA SPECIAL.

Chce to prohlédnout brožuru pojistných podmínek, kde je vše důkladně popsáno.

Nynější POHODA SPECIAL má v případě havárie / vadnalismu / živlu odtah do 500 km, v případě poruchy jen 50 km.

Dřívější asistence Exklusiv byla omezena částkou 3000Kč v ČR a 4000 Kč v zahraničí.

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Přesně dle smlouvy a podmínek exclusive. Mám je za Vás přečíst?

 

asistent
hodnocení

0x

Když se dívám na povinné ručení na pojistení com tak při defektu pneumatiky to neplatí? Nebo taky můžu využít jejich služeb, nevidím to tam zaškrtlé Díky

Já tedy nevím ,ale kdykoliv jsem uzavíral povinné,tak jse dostal podmínky ,co smlouva o PR obsahuje-jaké standartní služby+ sejdnané služby navíc .Když porovnám 3 smlouvy na auta cv rodině,tak každé má něco jiného.Takže nejlepší je pokud umíte číst,takl si přečtěte svoji smlouvu!

Nedívejte se na nějaká pojisteni.com ale podívejte se do materiálů co máte od pojišťovny. Produkty se v čase mění a tuplem to platí o Generali, která svoje produkty dost překopala a nyní má něco má podle svýho a něco podle ČP.

 

mathew
hodnocení

0x

Jak máme vědět co máte ve smlouvě? Jinak většinou se řeší oprava v nejbližším okolí a až pak případně odtah.

Pokud nemáte zaškrtlý defekt tak přijedou, ale pak si to zaplatíte. Ovšem pokud tam nemáte tohle tak by bylo dobré se podívat co tam vlastně máte, aby to nebyl akorát odtah pouze v případě sražení zajíce a všechno ostatní je ve vyjímkách*smich*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]