Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Menší auto pohon 4 kol

Od: vit* odpovědí: 21 změna:

Dobrý den má někdo nějaký tip na auto pro ženu s pohonem 4 kol, nejspíš benzín a něco menšího staří tak 5-7 let.

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

8x

Panda 4x4 (bez legrace - jednoduchý spolehlivý auto a průchodnost terénem hodně dobrá) Jen to neni trhač asfaltu, ale n aklidnější jízdu stačí. Na italský vinice super, když jsem viděl kde to jezdi a co to vydrží tak to hodně překvapilo...)

vit*
hodnocení

díky možná je sním spokojenost ale itala ani francouze už ne

smutnyklaun*

To ti poradil Franta od vedle z garáže co má octávii f tdíííí?To může poradit fakt jen blb.Nevím,co je na Fiatu špatného.Koncern se mu nemůže podívat ve spolehlivosti ani do výfuku.

feka
Smutnyklaun, i když s Pandou 4x4 v tomhle případě souhlasím, není to s tou spolehlivosti spíš naopak? *smich* Souhlas, nejde takhle obecně říct že Francouze a Itala ne, ale napsat zase naopak co je na Fiatu špatně a že VW koncem mu spolehlivosti nesahá ani po výfuk, to je snad blábol ještě větší. *smich*
Ale zrovna octa 4x4 je blbost.
asd1

Až tak naopak to neni - když si vezmeš takový perly jako HTP, TSI s řetězem, PDčka atd. tak Fiat na tom hůř fakt neni.

Ad Panda - i ta má mouchy (jako každý auto), např. slabá kabeláž ke světlům + relátka v bodycomputeru (jde snadno předělat ca za pětikilo, velmi doporučuju kdo to ještě neudělal), snímač natočení volantu (repas firmou ca za 5k, díl stojí ca litr, výměna relativně jednoduchá + nutná diagnostika nastavení středové polohy), u té 4 kolky je špatná dostupnost/ cena dílů pro kardan, naštěstí se moc nesype.. Ostatní jsou běžné věci co jsou na všech autech a drtivá většina je snadno a levně opravitelná...

Mmch. FIRE motor je jeden z nejlepších v historii, vyrábí se dodnes a oturbená 1,4 je z moderních píííp z těch lepších - klasický 4 válec, nepřímý vstřik, 88 kW/ 5000 a 206 resp. 215 Nm při 2000. Jednoznačně lepší než litrovej tříhrnek TSI 81kW..

vit*
hodnocení

Prostě je to naše osobní zkušenost s těmi vozi a ne jen moje ale i v rodině. Nejsem zastancem skatulkovani Němec dobrej a Ital špatný ej ale prostě jsme mel s temi auty vždy problémy neříkám ze zbytek jezdí i a nic se neopravuje... ale na těch h co jsem jmenoval to bylo furt neco a fakt to bylo o nervy nez o službě. Takže to prosim respektujte
asd1

To respektuju, jezdit s tim budeš ty tak si vyber co chceš. Ale osobní názor je ten, že stejně tak se ti může sypat jakákoliv jiná značka. Je třeba rozlišit systémové chyby (např. ŘJ letovaná bezolovnatě umístěná na motoru; HTP a kat na bloku motoru bez chladiče oleje; turbobenzín přímý vstřik a LSPI apod.) od smůly na páteční kus... Je rozdíl když je z tisíce kusů 10 poruchových nebo když jich je 500.. Konkrétně ta Panda patří mezi ty lepší a je nesmysl zatratit jí jenom proto, že se ti sypal sice Fiat ale úplně jiný auto... Ale volba je čistě na tobě, rady jsou jen rady a ty nemáš žádnou povinnost se tim řídit.

vit*
hodnocení

Souhlasím, ale třeba ba fiat punto kolem 2010 v jtd, si žena dost užila a ja nakonec taky. A to melo být údajně držák. Nikdo tomu bud nerozumel nebo souhra náhod ale nejčastěji- no jo fiat. Prostě je to jak pisete nejde to jen tak odsoudit a jde jiste i o cisla ja zmiňujete ale prece jen:) chápete a byl to u nas mimoto už druhý fiat...
asd1

Tak zrovna Punto JTD 63 kW je v rodině, držák to je a stěžovat si nemůžu vůbec. Ale co vim tak tam rail je citlivý na kvalitu nafty (leju VIF), pak to servo - snímač natočení volantu (díl ca 1500,-, repas firmou ca 5k), prý často odchází váha vzduchu.. Nic z toho mě nepotkalo, jezdí jen za spotřebák + jedno prdlý péro, jedno čištění solenoidu EGR, oprava tyčoví stěrače jinak nic.. Jezdí za 5L (dálky 4,5), jede opravdu hezky, výborný na sněhu (těžkej motor). 2003, dovoz D tady 9 let...

Hláška nojo Fiat - to je tu zažraný názor... Když se to stane na škodofce tak "stane se je to stroj", když to samý na Fiatu tak "šrot největší" Ale aspoň jsou levný ojetiny *smich*

 

hodnocení

5x
avatar jenyk
Suzuki SX4.
vit*
hodnocení

Pěkné díky

 

hodnocení

3x
avatar martincakl

Tak ještě Suzuki Jimny, pokud má mít ta čtyřkolka smysl (a Vaše žena ji nutně potřebuje...a nikoliv jen na parádu).

Nebo koneckonců i Dacia Duster.

Martine, také jsem na ně myslel. Ale proti Pandě a Justy jsou to docela velké teréňáky*stop*

Tak ten Jimny je malinkej..kolega v práci ho má. Říká že s vhodným obutím to auto vyleze i na strom:) Takže je otázka, zda (jak jsem již psal) to mám být 4x4 k užitku a opravdu je potřeba, nebo jen 4x4 pro parádu (což má tak 95% lidí).

Jimnyho v 1.3 mame ted dokaže to fakt vyjet kde co jen najít dobrej neodlítanej a neschnilej kus za dobrej peníz nebude asi jednoduchý
Mi teda dohnali 04ku ale objel sem po čechách a německu cca 15 aut a najel skoro 5000km než sme sehnali co chtěli *smich*
vit*
hodnocení

Jde zkratka o to ze uzká cesta k domu dost do kopce je opravdu blbě prekonatelna v zimě. Nemusi to byt nutně male autíčko spis nějaký prakticky střed treba velikosti Golfu. Ale zas ani velke SUV by nebylo vhodné. Proste nejakej stred. Zena chtěla Golfa ale myslim ze je s nahonem 4 kol jen v kombi a to nechce.:)
PS:bylo by dobré i kdyby se to dobře shanelo a auto tipu ze jak tady pan zminil objel pul evropy nez sehnal solidni kus:)

 

bulik*
hodnocení

2x

Zásadně čtyřdveřové, pětidveřové, ta Panda 4x4 je výborná, jen ji sehnat.

 

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Subaru justy kdysy to měl bratr a byl to neuvěřitelnej pracant a držak

Má ji švagrová a je i na zimu a kopec OK. Viz odkaz na bazaru.

sauto.cz/...

 

hodnocení

0x

Panda 4x4, jak navrhuje asd1. Ideální na parkování pozadu.

 

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]