Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Octavia II 1.9 77kW motor špatně chytá když stojí do kopce

Od: lll odpovědí: 13 změna:

Zdravím všechny motoristy!

Znenadání se mi objevil problém, že po práci (stojím mírně do kopce) mi nechce naskočit motor (Octa 2, 1.9 77kW), startuju třeba 5x po třech vteřinách a pak teprv začne neochotně naskakovat, pak konečně třeba na posedmé chytne a jedu až domu normálně.

Doma ráno chytne na první šubnutí startérem (stojím na rovině). Přijedu do práce (tam parkuju do mírného kopce předkem), a po cca 8-mi hodinách stání předkem do kopce nechce zase motor naskočit.

Co to může být? Může to mít spojitost s dlouhodobým stáním předkem do kopce?

Auto už má dost najeto, ale doteď bylo motoricky spolehlivé.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Tak si stoupni zadkem nahoru :)

 

lll
hodnocení

Jo, to je taky nápad :)

teď jsem to zkoušel nastartovat s předkem do kopce po cca hoďce a půl, a motor naskočí normálně hned, takže to chce pár hodin nechat aby se závada nenaskočení motoru projevila..

 

normalguy
hodnocení

0x
Já mám zkušenost stejnou s golfem 4 TDI rok 2000, ale jen když to stojí třeba 14 dní cumakem nahoru. Není to závada, jen to asi proste vyschne nevím.. Prostě to pak nemůže nasát naftu no, bacha na zavzdusneni. Pokud víte, že stojíte dyl v kopci, občas to dojdete nastartovat preventivně. Jo aha, po 8mi hodinách *zmateny*.. Tak to nevím, to bude závada, moc jsem asi neporadil

 

jurajjuraj*
hodnocení

0x

natankuj naftu do plna

 

hodnocení

0x

Můj bývalý známý říkal.

Pokud to nechce chytit tak jsou pouze dva problémy.

Buďto: - není co zapálit a nebo není čím zapálit.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Někde se to podle mě zavzdušnuje já bych to typ na vstřiky
Ale kouknul bych preventivně do sacího koše jestli tam neni nákej binec
Dal novej palivak pokud je stoletej
A kouk v motoru jestli někde neuvidim nákej únik nafty

 

hodnocení

0x
Řekl bych ze o krouzky na vstricich ko. stani do kopce ten problem urychli.

 

lll
hodnocení

Zajímavé je, že včera to po celodenním stání do kopce v práci nastartovalo hned.

Tyhle závady 2x ano a jednou ne miluju.

Tak si to oprav. Padání nafty třeba u rotaček dělají zpětné ventily na čerpadle. U CR a PD vstřiky. Palivák jsi taky neměnil.

Když nic neuděláš, tak se závada neopraví, tak co miluješ? Závady, které se opraví sami od sebe? Takové neexistují. *haha*

lll
hodnocení

Děkuju za odpovědi, je to PD takže asi o-kroužky na vstřikách.

No, pokud se to ještě několikrát neprojeví, nechám to zatím být, protože pro mě to znamená dát to do servisu, a kdovíco by tam z té staré kraksny ještě upadlo.

Já mám jedničkovou fabii a dávám ji do servisu pravidelně a ještě z ní nic neupadlo a určitě bude starší než dvojková oktávka.

Takže ta moje už by měla být minimálně stará plečka.

lll
hodnocení

Jo jedničková fábie, taky jsem honil haťapku, v 204tis. se přeskočil motor (přestože všechny úpravy kladek apod tam prý byly provedeny), po opravě začla žrát olej 4l na 1000km, servis se úspěšně ubránil reklamaci, zkoušel jsem to i přes Boleslav, a nikdo mi nepomoh, tak šla.

Tahle ochcávka má v současnosti 406tis., a je tam připravenejch na výměnu milión věcí, např. spojka, turbo, tlumiče, zadní brzdy (třmeny?) chrastí a drnčí, no teď asi ty o-kroužky, asi nebudu měnit nic dokud se to auto hýbe vlastní silou..protože nebudu zněkolikanásobovat cenu automobilu :).

Ale už věřím, co se říká, že auto nad 200tis. už normálně má po životnosti.

Jojo jaa vzdyckY cumim na ty inzeratu, audina 300na tachu a 300 tis za to chcou. Vzdyt je to tak zrale do srotu printakovem najezdu a oni chcou cenu noveho fiata

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]