Nejste přihlášen/a.
je nutné rozlišovat mezi administrativním vyznačením platnosti technické prohlídky / v TP a na značce - kontrolní známka/ a skutečným technickým stavem, na značce může být klidně půl roku stará známk ale pri silniční technické kontrole může být zjištěna závada, kvůli které bude na místě zadržen malý technický průkaz
navíc nejde o žádnou českou vyhlášku ale o EU nařízení, které nemá s naší legislativou nic společného, krom toho že je nad ní ... proto se nic nikam nezapisuje ani nevylepuje
u starého auta bych postupoval obdobně, kdybych věděl, že budu mít při pravidelné TP nějaké problémy , vyžadující další investice, využil bych té několaměsíční lhůty a s autem jezdil ještě půl roku a pak to dal sešrotovat...samozřejmě s rizikem, že pokud budu kontrolován a policista zjistí zjevnou závadu, kvůli které může být odebrán malý TP, bude mi odebrán a sešrotování se tím urychlí
Myslím, že neúspěšné emise automaticky platnost STK neruší, tudíž by měla být stále platná.
Je to logické, to by se musela auta, která neprošla emisemi, rovnou odtahovat.
Současná praxe je taková, že neprojde-li auto emisemi, pokračuje dále na STK (dříve to nešlo) a v případě, že na autě není žádná nebezpečná závada, dostane technickou na měsíc. K tomu ale nedošlo, auto by tedy mělo mít, podle mě - vzhledem k prodloužení o sedm měsíců - platnou technickou.
Jiná je ovšem věc samotného technického stavu a technické způsobilosti...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.