Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dálkové zamykání

Od: heja* odpovědí: 6 změna:

Mám krátce Fabii II (HTP). Jeden klíč na odemknutí,zamknutí i start auta.Pro lepší pohodu jsem koupil sadu na dálkové ovládání BENE 102 A a zároveň jsem se dovědel,že montáž je velice jednoduchá.Žádný návod - schhema zapojení přiložen nebyl.Přesto,že jsme se pokoušeli mnohokrát zapojit dráty podle zaručených rad kolegů - řidičů, tak se to bohužel nepovedlo. Tak, že jsme zklamaně ukončili veškeré pokusy nad krabičkou s díly dálkového zamykání. Nemůže někdo, kdo má zkušenost s tímto typem dálkového ovládání pomoci? Upozozňuji, že jsem laik, proto prosím o podrobný popis - schema zapojení. Budu vděčný za každou dobrou radu. Děkuji.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Ona se taky dělala Fabia II bez dálkového centrálu? *modla*

Pochopitelně pro držgrešle, aby i o ty nepřišla škodovka a nešli jim lidi do dacie nebo renaultu.

To musela bejt ale velká úspora :-D

Asi taková, jako nedat do svazku dveří dráty pro jednotku na el. okna, el, zrcátka, světlo. Škodovka vyráběla několik kabelových svazků. Prooooooč :-D?!

hodnocení

0x

Fabia 2 má nad pedálem spojky tzv. BSG jednotku. Na pin dle obrázku přivedeš jedním drátem kostru na zamknutí a s odporem kostru druhým drátem na odemknutí. Oba dráty od té tvojí dálky do BSG pod jeden pin.

Ta tvá jednotka potřebuje ještě základní napájení a je hotovo.

Hnědý připoj na té tvojí jednotce na kostru a bílý na odpor a do pinu BSG a modrý do pinu BSG

doplněno 09.08.20 21:14:

Návod BENE

google.com/...

doplněno 09.08.20 21:14:

Návod v PDF

google.com/...

Dálkové zamykání

hodnocení

0x

Zde si stáhnete návod v pdf, něco více se dozvíte...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.