Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kolik si mám připravit peněz na základní auto

Od: adam* odpovědí: 13 změna:

Přeji dobrý den, rád bych věděl kolik může stát taková základni ojetá rachotina, která mi nevybouchne po podepsání kupní smlouvy. Nebo-li koupě, servis, roční poplatky atd... nemám žádné nároky kromě omezeného rozpočtu, jen nechci auta typu Favorit, Citigo (malej Golfik se mi ale líbí) Auto si koupím pozdějí jiné, ale teď je nutnost ho mít, pak ho předám rodině... děkuju za rady.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x

Dotaz je velmi nekonkrétní a potřebná suma se klidně může pohybovat v rozmezí 20 - 150 a více tisíc korun.

"Vybouchnout" vám totiž může i auto za 300 tisíc a naopak auto za 15 tisíc vám může nějakou dobu dobře sloužit bez velkých nároků.

 

asd1
hodnocení

4x

Záleží jak umíš hledat a vybírat. Klidně to seženeš i za odvoz, ale ani za milion to nemusí být spolehlivý auto.

 

hodnocení

2x

Cena povinného ručení (spočítat na webu dle vašich parametrů, parametrů auta a lokality), cena samotného auta, přepis 800, evidenční kontrola 300, ekodaň 3000 nebo 0, koupě nových pneu (pravděpodobně zimních), první tankování palivem cca 1300kč, první servis (materiál filtrů a olejů řemen altu cca 4000).

Ročně budete platit povinné ručení.

Každé dva roky zaplatíte technickou montrolu a měření emisí.

Každé 3 - 5 let nové pneu dle nájezdu km (méně nebo více).

Servis může vyšplhat během užívání vozu 6 let klidně na částku 50 000 nebo i více, dle stavu koupené ojetiny a ježdění km.

asd1

Proč řemen altu? Řemen (pokud neni popraskanej na hadry) obvykle chcípne na ložisko v kladce/ agregátech = výměna řemenu který vypadá dobře jsou prakticky jen vyhozený prachy...

Na většinu aut stojí pár korun, tak proč ho nedát nový, když i podle tebe ho nechává většina lidí až na hadry a pak prdne v době, kdy to uživatel nejméně chce ;).

Chtělo by se ti na silnici měnit řemen u T5 na motoru AXE 2,5? Asi ne, že? To nechceš ani na dílně!:-D

Navíc tento u vícero motoru může při prasknutí padnout a padne pod rozvodový a pak je vymalováno!

 

adam*
hodnocení

Rozumim. A kdyz chci pracovat v Nemecku, jak to funguje s Ceskym prukazem?

Driver licence máte na řidičáku. Je v rámci celé EU.

Proto jsou od jistého roku vypsané všechny skupiny i ty, která v ČR vyplívají ze zákona. První řidičáky ála kreditní kartička měli většinou zapsáno jen B skupinu. Pak už i AM, B1, B. Aby v zahraničí nebyl bordel.

 

joudic*
hodnocení

0x
muj focus 1.6 stal 20, gumy 2x 800 a 2x 600 a praskle sklo 3000 a uz 2 roky lita

Focusy jsou fajn, také jsem o jednomu uvažoval do budoucna. MáteFocus MK1 či jiný?

Věcná, mě Focus MK1 už jako mechanikovi leze krkem (Zetec, palivová nádrž, zámky dveří, zámek kapoty, skleněný transpondér immo, který nesmí padnout na zem,... a kvalita zpracování interiéru?... haló VW/Škoda, kde jste? ... Já jsem tady! *mir*Raději Fiat :)

joudic*
@gumidek taky bylo tezke najit kus v ok stavu, mojemu nic neni, jen je jeste volnejsi jeden kulovy cep a tlumice nemaji rady diry, co je zajimave ze karoserie zadna rez, ale srouby v motoru jsou casto uplne v prdeli

Co zadní náprava nebo držáky nádrže (pásy)? Taky bez koroze? Gratuluji. Slušný to kus! ;)

Hlavně pod motorem není žádný kryt. Ani před ním. Je vidět na zem. Kryt je jen zboku taková pidi ploutvička u řemenic.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]