Nejste přihlášen/a.
Přeji dobrý den, rád bych věděl kolik může stát taková základni ojetá rachotina, která mi nevybouchne po podepsání kupní smlouvy. Nebo-li koupě, servis, roční poplatky atd... nemám žádné nároky kromě omezeného rozpočtu, jen nechci auta typu Favorit, Citigo (malej Golfik se mi ale líbí) Auto si koupím pozdějí jiné, ale teď je nutnost ho mít, pak ho předám rodině... děkuju za rady.
Cena povinného ručení (spočítat na webu dle vašich parametrů, parametrů auta a lokality), cena samotného auta, přepis 800, evidenční kontrola 300, ekodaň 3000 nebo 0, koupě nových pneu (pravděpodobně zimních), první tankování palivem cca 1300kč, první servis (materiál filtrů a olejů řemen altu cca 4000).
Ročně budete platit povinné ručení.
Každé dva roky zaplatíte technickou montrolu a měření emisí.
Každé 3 - 5 let nové pneu dle nájezdu km (méně nebo více).
Servis může vyšplhat během užívání vozu 6 let klidně na částku 50 000 nebo i více, dle stavu koupené ojetiny a ježdění km.
Proč řemen altu? Řemen (pokud neni popraskanej na hadry) obvykle chcípne na ložisko v kladce/ agregátech = výměna řemenu který vypadá dobře jsou prakticky jen vyhozený prachy...
Na většinu aut stojí pár korun, tak proč ho nedát nový, když i podle tebe ho nechává většina lidí až na hadry a pak prdne v době, kdy to uživatel nejméně chce .
Chtělo by se ti na silnici měnit řemen u T5 na motoru AXE 2,5? Asi ne, že? To nechceš ani na dílně!
Věcná, mě Focus MK1 už jako mechanikovi leze krkem (Zetec, palivová nádrž, zámky dveří, zámek kapoty, skleněný transpondér immo, který nesmí padnout na zem,... a kvalita zpracování interiéru?... haló VW/Škoda, kde jste? ... Já jsem tady! Raději Fiat
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.