Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vyber svizneho kombiku

Od: smates* odpovědí: 31 změna:
Potreboval bych poradit s vyberem svizneho kombiku do velikosti max Octavie.Mam rozpocet cca 170000 neco na servis.Asi benzin protoze dojizdim denne 8km do prace a v nafte by se nestihal regenerovat filtr.Kdyz uz jedu mimo mesto tak bych se rad svezl.Zatim jsem koukal po Renault Megane 3 s motorem 1,4Tce.Bohuzel VW motor 1.4Tsi nesnasi tyhle kratky trasy tak ho asi musim vyradit.Nejaky navrh po cem bych mohl koukat?

 

 

31 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

joudis*
hodnocení

2x
Mám pocit ať tady nabízí všichni upřímně dobrá auta a po pravdě tvrdi že 1,4 je slabá tak ty máš vybráno a jen chceš potvrdit svůj výběr že 1,4 je nej ...ale nikdo se k tomu nemá proto že to nedává smysl a 1,4 splnit požadavky na svižně auto v kombiku nemůže
smates*
hodnocení

No to co mi tu nekdo radi je pro me spis sportovni vuz s vysokou spotrebou.Pro kazdyho je svizny neco jinyho.Ta 1.4Tce je neprimej vstrik a 96kw.Na stovku to ma za 9,6s coz mi staci a zere to min nez ty 2.0 atmosfery.K tomu hledam alternativy a uprednostnuju benzin s turbem.

 

 

feka
hodnocení

1x
1.4 v kombi nebude moc svižná ani v čipu, to tak 2.0 TSI - prostě fyzika. A to pomíjím, že benziny s foukačkou nejdou moc dobře čipovat bez snížení životnosti všeho, samozřejmě jako smysluplný čip neberu přidání pár kW stylem ze 118 na 130.
smates*
hodnocení

No podle dat by ta 1.4Tsi stacila.Sviznejsi beru aby to melo z 0-100km/h tak do 10s.Bohuzel nesnasi popojizdeni po meste.Kdyby ano tak by pro me byla jasna volba Golf 6 kombi.Chip nemyslim nejaky extrem a upravy motoru ale jak pises pridani 10-15kw.

 

hodnocení

1x

Toyota Avensis, Honda Accord? Případně zajímavý je i Mercedes W203 1.8i kompresor, který koupíte mnohem levněji, je pohodlný, žere 7 litrů, od roku 2004 skoro nerezne a je i spolehlivý. Nebo klidně to zmíněné BMW, akorát raději pětkové 525i nebo 530i. Trojkové je motokára a nic se do něj nevejde. Drahý servis jsou kecy, spotřební díly jsou srovnatelné s Octavií.

au1

1.8 kompressor 7/100 tak na dálky po okeskách *smich* stylem děděk na vsi jsem se dostal na 7,6. Těch 8km do práce bude v létě za 10 v zimě za 14 :)

 

au1
hodnocení

1x

Na, svižný to bude dost *smich*
sauto.cz/...

smates*
hodnocení

Nechci zadnou 15let starou vranu.A zadnej extrem taky nepotrebuju.Ted mam Clio 2 a chci neco s kufrem co slusne jede,zavodit nepotrebuju.Takze kdyz to da na 100ku za 10s tak mi to staci.Nepotrebuju to za 8s a aby to zralo i travu kolem silnice.Neprimej vstrik je prave ten 1.4Tce a 2.0Tce.

 

hodnocení

0x

Focus Mondeo? Popřípadě doporučuju lagunu - sauto.cz/... kvalitní a levný ale je jich na prodej dost málo.. Ale taky si ten dvoulitr dost pápne. Při svižný jízdě 9litrů. Když budeš jezdit jak důchodce tak možná 7,5 - 8 máme ji doma a je super jen ta spotřeba bere. Proto možná lepší ten focus nebo mondeo s 1,6 :)

smates*
hodnocení

Tak 1.6 atmosferu nepovazuju za svizne auto a ve velkem Mondeu uz vubec ne.To uz radsi tu 1.4Tce ta ma potencial na chip.Ve Focusu neni vhodny motor v teto cenove relaci.Na motor 1.5 ecoboost nedosahnu financne.1.6 ecoboost je potencialni pruser.

Twle. Píšeš o svižným autě ale sám si pošleš 1.4tce. V tom případě se koukni po tý laguně co jsem poslal. Je to 2litr svižný dost. Ale to zase budeš plačkat že to moc papá. :) A jestli chceš chipovat toho megana tak si rovnou připrav peníze navíc :) Můžeš si dohledat jak je nevhodnej chip auta který na to není stavěný. Nějakou dobu ti to fungovat bude ale všechno se mnohem rychleji opotřebuje. Nehledě na to že i ta spojka je konstruovaná na to auto na ten točivej moment co má a ty půjdeš a chipem to zvedneš a už kurvíš plno věcí.. Na to se vykašli a rovnousi kup silnější auto :)

smates*
hodnocení

A dalsi nepritel chipovani Ja mam proste ty oturbeny benziny rad.Mame 1.2Tsi v Rapidu a nemuzu si na to stezovat.Akorad bych chtel silnejsi.Zvyknul jsem si na ten zatah turba a naftu mit nemuzu.Ta 1.4Tce jede stejne jak 2.0 bez turba a bude zrat min.Jinak velikostne by me stacila i Fabia v kombiku ale tam neni vhodnej motor.

Ano osobně nepřítel chipování jsem ano :) Protože znám plno lidí co chipovali a většinou na to doplatili. Bratr si nedávno koupil tu lagunu a zátah má pěknej ani ji nemusíš točit. Ale oproti oturbenejm to pojede hůř no. A víc to pápne.

 

hodnocení

0x

Já před cca 2 měsíci přídil dceři Toyotu Auris Toringsport s 1,6 benzin motorem v automatu. Byl to novější ročníka tudíž cena vyšší, ale cena koresponduje s kilometry a stářím. Příjemně, svižné svezení za 5,6 l/100 km při respektování rychlostních limitů.

smates*
hodnocení

Bohuzel Auris se asi nedelal v kombiku,aspon jsem nic nenasel.Tam by sel Avensis s motorem 1.8vvt-i.Jenze ja nutne nepotrebuju tak velkyho kombika.Navic nevim jak na tom ten motor je se spolehlivosti a spotrebou.
Je to verze Auris TouringSport. O málo menší než Oct kombi.
Vyber svizneho kombiku
mathew

Jenže to by tazatel musel najít dalších 100 tisíc*smich*

 

hodnocení

0x
avatar ferax

Klidně tu Oktávku.

smates*
hodnocení

Opravdu a kterej je sviznej benzinovej motor kterej snasi kratky jezdeni pres mesto?Je tam jen 1.4Tsi ktery pri kratkejch trasach redi olej benzinem.

Octavii RS bych považoval za svižný kombík.

O2 RS 1,8tfsi predFL. Pokud mu clovek daval co potreboval, tak je to slusny auto. Pak mas jeste moznost O1 1,8t RS , v peknem stavu se da sehnat. Ale je to uz stara vrana.

 

mathew
hodnocení

0x

Asi by nebylo od věci podívat se po BMW nějaká 320-325i by požadavky na svižnost splnit měla a navíc je ten motor mnohem spolehlivější a odolnější než nějaká 1,4 s turbem. Navíc to ani moc nežere. Kromě toho se jich vyrobilo víc než všech těch Fordů, Toyot, Renaultů atd. dohromady takže bude i větší výběr a ne 1-2 kusy. Pokud se bavíme o těch svižných verzích a ne 1,6 atmo...

smates*
hodnocení

Popravde o BMW nic nevim.Jen vim ze rezlo a melo to dost drahy dily.Auto je za stejnou cenu tak o 2-4 roky starsi nez u jinejch znacek.Uz to nehnije a dily jsou za normalni cenu?
mathew

Ty vyrobené po roce 2001 už nehnijí a navíc s tím rozpočtem to bude 2005+ a to je už i úplně nový model. Takže toho, že to shnije bych se nebál pokud to nebude po bouračce a ještě opravené jenom, aby to vypadalo. Servis mimo autorizák bude stát podobně. Ani ne tak z důvodu, že by BMW šlo cenami dolů, ale ostatní šli cenami nahoru. Že to bude o 4 roky starší než Renault nemusí být zrovna nevýhoda, protože v tom Renaultu i dalších novějších autech bude víc čidel a elektroniky než v tom Bavoráku. Z toho plyne, že cena servisu bude víc záležet na spolehlivosti daného kusu než toho, kdo to vyrobil a kolik stojí díly. Osobně bych víc věřil autu s méně čidly a větším motorem...

 

krtek6
hodnocení

0x

"Bohuzel VW motor 1.4Tsi nesnasi tyhle kratky trasy tak ho asi musim vyradit" a tady tu blbost ti řekl kdo? 1,4tsi od VW je univerzál...

Tak přímej vstřik na to ideální není. Ale když se o to člověk bude dobře starat a hlavně nekoupí už po někom špatnej kus tak tam problém taky nevidím

smates*
hodnocení

No vsude se pise ze neni vhodnej na kratky trasy kdy se neohreje,ze pak redi olej.Ja to mam do prace 8km,to povazuju za kratkou trasu.
Ja myslim ze to delaji vsechny prime vstriky. Hledej neprime . Hodne stesti.
asd1

Přímý vstřik neředí olej, ale karbonuje na sacích ventilech a pak je problém s LSPI (samozápaly od žhavýho karbonu), klidně i praskaj písty - chce to vyhánět pavouky z vejfuku a používat VIF (čisticí schopnost) Z moderních oturbených benzínů vypadá dobře Fiaťácká 1,4 tušim 85 kW, je to klasickej 4 válec FIRE, má nepřímý vstřik.. Jede hezky a má pěknej zvuk.. Pak asi Ekobuřt 1,5.. Ale slušně jede i litrovej 92 kW.

A nebo starší Focus ST, to za 100k seženeš i v dobrým stavu (ale chce to dost hledat... Jeden pěknej MK1 jsem nedávno viděl za 90k, měl ho nadšenec co s nim nikdy nejel v zimě a hýčkal si ho, kvůli rodině přešel na jinej typ auta :D

Nebal bych se toho , tankuj lepsi benal , vif. 8km oukej , benzin pujde sem tam do oleje , ale o vikendu to rozkur na delsi trase a pohoda. Benzin se odpari. Ktomu vymen hned rozvody za nejnovejsi (retez) a jezdis si. Takovych jezdi po silnicich fakt hodne.
smates*
hodnocení

Ten Fordackej 1.5Ecoboost bych bral ale jsou mimo rozpocet.Ten trihrnek od Forda opravdu ne uz z principu,zrovnatak bych nekoupil trihrnek od VW.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]