Nejste přihlášen/a.
Toyota Avensis, Honda Accord? Případně zajímavý je i Mercedes W203 1.8i kompresor, který koupíte mnohem levněji, je pohodlný, žere 7 litrů, od roku 2004 skoro nerezne a je i spolehlivý. Nebo klidně to zmíněné BMW, akorát raději pětkové 525i nebo 530i. Trojkové je motokára a nic se do něj nevejde. Drahý servis jsou kecy, spotřební díly jsou srovnatelné s Octavií.
Focus Mondeo? Popřípadě doporučuju lagunu - sauto.cz/... kvalitní a levný ale je jich na prodej dost málo.. Ale taky si ten dvoulitr dost pápne. Při svižný jízdě 9litrů. Když budeš jezdit jak důchodce tak možná 7,5 - 8 máme ji doma a je super jen ta spotřeba bere. Proto možná lepší ten focus nebo mondeo s 1,6
Twle. Píšeš o svižným autě ale sám si pošleš 1.4tce. V tom případě se koukni po tý laguně co jsem poslal. Je to 2litr svižný dost. Ale to zase budeš plačkat že to moc papá. A jestli chceš chipovat toho megana tak si rovnou připrav peníze navíc
Můžeš si dohledat jak je nevhodnej chip auta který na to není stavěný. Nějakou dobu ti to fungovat bude ale všechno se mnohem rychleji opotřebuje. Nehledě na to že i ta spojka je konstruovaná na to auto na ten točivej moment co má a ty půjdeš a chipem to zvedneš a už kurvíš plno věcí.. Na to se vykašli a rovnousi kup silnější auto
Já před cca 2 měsíci přídil dceři Toyotu Auris Toringsport s 1,6 benzin motorem v automatu. Byl to novější ročníka tudíž cena vyšší, ale cena koresponduje s kilometry a stářím. Příjemně, svižné svezení za 5,6 l/100 km při respektování rychlostních limitů.
Asi by nebylo od věci podívat se po BMW nějaká 320-325i by požadavky na svižnost splnit měla a navíc je ten motor mnohem spolehlivější a odolnější než nějaká 1,4 s turbem. Navíc to ani moc nežere. Kromě toho se jich vyrobilo víc než všech těch Fordů, Toyot, Renaultů atd. dohromady takže bude i větší výběr a ne 1-2 kusy. Pokud se bavíme o těch svižných verzích a ne 1,6 atmo...
Ty vyrobené po roce 2001 už nehnijí a navíc s tím rozpočtem to bude 2005+ a to je už i úplně nový model. Takže toho, že to shnije bych se nebál pokud to nebude po bouračce a ještě opravené jenom, aby to vypadalo. Servis mimo autorizák bude stát podobně. Ani ne tak z důvodu, že by BMW šlo cenami dolů, ale ostatní šli cenami nahoru. Že to bude o 4 roky starší než Renault nemusí být zrovna nevýhoda, protože v tom Renaultu i dalších novějších autech bude víc čidel a elektroniky než v tom Bavoráku. Z toho plyne, že cena servisu bude víc záležet na spolehlivosti daného kusu než toho, kdo to vyrobil a kolik stojí díly. Osobně bych víc věřil autu s méně čidly a větším motorem...
"Bohuzel VW motor 1.4Tsi nesnasi tyhle kratky trasy tak ho asi musim vyradit" a tady tu blbost ti řekl kdo? 1,4tsi od VW je univerzál...
Tak přímej vstřik na to ideální není. Ale když se o to člověk bude dobře starat a hlavně nekoupí už po někom špatnej kus tak tam problém taky nevidím
Přímý vstřik neředí olej, ale karbonuje na sacích ventilech a pak je problém s LSPI (samozápaly od žhavýho karbonu), klidně i praskaj písty - chce to vyhánět pavouky z vejfuku a používat VIF (čisticí schopnost) Z moderních oturbených benzínů vypadá dobře Fiaťácká 1,4 tušim 85 kW, je to klasickej 4 válec FIRE, má nepřímý vstřik.. Jede hezky a má pěknej zvuk.. Pak asi Ekobuřt 1,5.. Ale slušně jede i litrovej 92 kW.
A nebo starší Focus ST, to za 100k seženeš i v dobrým stavu (ale chce to dost hledat... Jeden pěknej MK1 jsem nedávno viděl za 90k, měl ho nadšenec co s nim nikdy nejel v zimě a hýčkal si ho, kvůli rodině přešel na jinej typ auta :D
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.