Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fabia I. - montáž dálkového ovládání

Od: martin98 odpovědí: 23 změna:
Zdravím, mam dotaz, koupil jsem do jedničkové fabie dálkový centrál, DO mám připojeno k plus a minus a dal nerozumím moc popisu vodičů v návodu, přikládám obrázek. K čemu se má který připojit? Zkusil jsem vzit žlutý a hnědý, na žlutý odemykací vložit odpor 180 Ohmů a spojit to s modrožlutým vodičem ve dveřích, ale nechodí to. Přijde mi to jako strašně málo. Nemá s tim někdo zkušenosti? Děkuji

 

 

23 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar nonek
Obrázek... Ani typ DO nevidím...

 

martin98
hodnocení

Rychleji jednám než myslím :D
Fabia I. - montáž dálkového ovládání

 

hodnocení

0x

Univerzál nebo originál BEA xxx xxx?


doplněno 30.07.20 18:55:

Koukám, dle návodu čtvrtý obrázek centrálu.

Budete zamykat mínusem a odemykat druhým mínusem. Jsou tam dvě relé, aby bylo možné udělat kombinace pro různá auta.

Zapojte dle obrázku a nezapomeňte ukostřit ovládací druhé konce vodičů, aby relé do centrálu přivádělo ty mínusy! ;)


doplněno 30.07.20 18:57:

Napojte vše z BSG a nepraste to do dveřního svazku nebo svazku sloupku!

Fabia I. - montáž dálkového ovládání #2
martin98
hodnocení

Centrál v autě je originál, dálka, co chci připojit, je univerzální dokoupena
gumidek zapojení z BSG jednotky - chápu správně, že se má vypíchnout pin z konektoru, napájet a vrátit pin zpátky?
bear

Ne, odstřihnout starý pin těsně u drátku a společně s novým drátkem od třeba toho alarmu napinovat dva drátky pod nový stejný pin.

Jsou tam junior power timmery a micro power timmery. Vše na autokonektory brno nebo tme.eu

Jde to udělat i bez krimpovacích kleští? Děkuji za odpověď.

bear

Vypinovat, oholit drát od alarmu trošku víc (asi 20mm), fousky nezkrucovat a obalit jimi pin konektoru na stávajícím drátku origo elektriky. Zamotat a zavázat fousky kolem pinu JPT. Pak zacvaknout. Většinou to kontakt při dobrém omotání nikdy neztratí a vždy se dá elektroinstalace vrátit do původního stavu bez poškození (tedy žádné letování a nebo nastřihávání a propojování zlodějkama někde 4cm od konce původního pinu, atd..).

 

 

hodnocení

0x

modrý a žluto/černý hoďte na kostru vozu (ideálně na kostřící bod - schází se tam hnědé vodiče, nebo někam na plech)

Hnědý pak na pin 6

Žlutý na odpor a pak na ten samí pin 6

Díky odporu BSG pozná, co je za impuls. BSG je nad pedálem spojky!

 

martin98
hodnocení

No takže zapojeno přesně tak jak je psáno, ale při zamknutí, táhla sjedou ale hned zase vyjedou, nevim proč, odpor jsem měřil, hodnota odpovídá, je to nějaký divný

Nemáš na tom pinu ještě něco krom toho tvého bastlu dvou drátů s odporem?

Nemusí ti ještě fungovat spínač ve dveřním zámku. Auto si pak myslí, že jsou otevřené dveře a udělá to co popisuješ. V diagu VAG najdi v 09 BSG a dohledej kanál. Všechny dveře musí být zavřeny!

Bude to dle mě špatně zapojený

Dabel, tak ať si tam dá jen ty dva dráty (jeden s odporem a ošahá s nima kostru (nanečisto si to vyzkouší).

At si dá na ty výstupy z uni dalky zkoušečku jedna strana plus druha vystup z uni dalky nesmí svítit ani na jednom výstupu
Pak odemknout musí bliknout a zhasnout
Pak zamknout musí bliknout a zhasnout
Pokud to bude o.k. tak napojit na drat od origo centrálu

Nebo tak. Ale VAGem bych zkontroloval zavření dveři na 100%. Většinou řidičovy dělají problémy, protože jsou nejvíce opotřebené.

Na uni dálce je nastavení délky impulzu. Není to na ten dlouhý režim?

Ani vag nepotřebuje stačí sledovat stropní světlo a signalizaci zapomínání puštěných světel
Ne standartně to chodí na ten kratkej jak dá ten delší začne mu blbnout stahování oken
30.07.20 20:47

no právě

 

hodnocení

0x
avatar dabel
To je blbej popis šoupni sem fotku schématu
De o to že na tý uni dálce je 6 drátú pro ovládání centralu
Sou to v podstatě 2 přepínací relé
Ty potřebuješ pouze 4 draty a to: 2 přepínací kontakty ty spojíš a ukostříš protože centrál fábie reaguje na mínus impulsy
Pak dva spínaný jeden bude zamykat druhej odmykat
Ten co zamyká napojíš na drát na kterej ti to po přivedení mínusu zamkne
A ten co odmyka zapojíš přez 180- 300 ohmovej odpor na ten samej drat co si zapojil to zamykání
Potřebnej zamykací drat si najdeš pomoci ukostřené žarovkové zkoušečky
Musíš mít z boku zacvaklý zámek dveří řidiče a spolujezdcovi dveře zavřený jinak se nedohledáš
martin98
hodnocení

Schéma k tomu žádný nemám, nicméně je to zapojeno tak jak zde bylo napsáno
Tak si ty draty proměř ohmetrem či pípákem
6 drátú- 2 přepínací relé
3 draty jedno relé 3 dráty druhý relé
Nebo postupuj jak sem psal vejš

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]