Mam pasata b4 1.9tdi 66kw kod m 1Z, nedavno jsem byl v servisu, auto vubec netahlo, dali me jinou vahu vzduchu uz jede, ma zatah, ale stale resim syceni auta pri zatahu, v servisu rekli, ze to intercollerem, vymenil jsem za jiny pouzitý, ale stejne to sycí dal, vag nic neukazuje ale syci to stale dal... Cim by to mohlobyt? , hadicea hadicky se zdaji pospojovane, nejde o egr/agr ventil? Co ho zkusit zaslepit? Nebo koupit radeji novy (druhovyroba) a jen ho prehodit. Jak provest dignozu toho ze to skutecne to syceni vychazi z egr? Docasne zaslepit (zaslepku nevim jak provest) nebo primo v, menit za novy egr?to bych snad zvladl sám Stoji okolo 1000, jee o to, abych vyresil problen se sycenim pri zátahu, diky
Egr stačí odpojit a hadičku zaslepit Jinak projdi veškerý podtlakový hadičky zatahej za ně či nejsou zpuchřelí Dost často se stavá že to syčí u chcípací klapky bejvá nalomenej či ulomenej ten natrubek co se na něj nasazuje podtlaková hadička Taky okoukni vystup ze samotné vývěvy silnější hadice co de do posilovače brzd jestli neni nekde praskla Projdi si hadice a spoje na turbu jestli někde uvidíš mastnotu značí to netěsnost
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.