Nejste přihlášen/a.
dobrý den
prosím o radu co mohu zkontrolovat...
závada : při jízde při akcelaraci se zdá že motor se dusí, uberu plyn a motor se rozjede, dusí se jen při přidání plynu napr na dálnici jedu 100 přidám plyn a dusí se uberu lehce a auto zrychlí...na diag zadna zavada, vymeneno : svicky, zapalovací cívka, snímač teploty, snímač tlaku vzduchu v sání, škrtící klapka, motor má jinak výkon, LS, výfuk je starý rok, jen je nepříjemné to zadušení motoru... pokud se rozjíždím razantnětj tj skoro plný plyn od 0km h do napr 100 km h tak zadušení není poznat..delá to na benzín i na lpg muzeme tedy vyloučit vliv paliva...
muze to být mechanika motoru - komprese, ventily, hydraulická zdvihátka? nebo vada řj? zdá se mi že motor je přehlcen z nějakého důvodu palivem (tomu odpovídá i vyšší spotreba i při extrémně usporné jizde cca 8,6 l benzinu) nebo co mohu jeste zmerit aby se nemenily dily pokus omyl, případne kdo poradí na telefonu?
motor 1.6 NFU benzin (citroen)
Postrádám výměnu filtru vzduchu.
@martinpeugeot: Nemohu se udržet smíchy. Loni měněný filtr je nový? Jeho kontrola byla provedena na propustnost nebo jen stylem "kouknu a vidím", vypadá dobře?
Na tvém místě bych filtr vzduchu vyměnil, moc to nestojí, a budeš mít jistotu. Popisovanou závadu totiž klidně může způsobit, a to zrovna tak, jako závada v dodávce paliva. Kolik to má najeto jsi pro jistotu nenapsal, takže tu závadu může způsobovat i palivový filtr.
Pochybuju že vzducháč i palivák by se takhle chovali.. To spíš přesuvníky pokud to je variabil nebo tak něco.. Snímače polohy klapky, vstřiky apod... Vysoká spotřeba - lambdy bych proměřil pořádně, nejlíp osciloskopem... + těsnost výfuku (přisávání kyslíku do spalin..)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.