Nejste přihlášen/a.
Zdravím, v gařáži nám stojí už rok nepoužívaná motorka a příjde mi škoda ji jen tak vyhodit Proto bych se chtěl zeptat jestli to má nějakou reálnou hodnotu nebo je to jen kus na vyhození. Před rokem motorka ještě krásně jezdila, nyní nestartuje ale řekl bych, že problém bude jen ve svíčce. K motorce nemám žádný papíry, nic. Pouze jak je na fotkách
Krásný veterán Jawa 21 k renovaci. Slušnou sběratelskou hodnotu má i takhle, renovovaná bude pak možná docela drahá.
@jiri123: Bohužel se v tomto segmentu nepohybuji, takže nevím.
Souhlasím se satamem, je to legendární pincek, na kterém vyrostla předchozí generace. Pokud nezvládneš renovaci, prodal bych jej tak jak je. Ceny se pohybují od pár tisíc, podle stavu, ale viděl jsem i nabídku i za 25 tisíc, ale to byl originál s původními papíry a plně provozuschopný. motorky.bazos.cz/...
Před asi 20 roky jsem prodal svého písta (Jawa 5O typ 20 částečně předělaný na 21) ,měl jsem ho od novoty z mototechny za asi 3800(pokud pamatuji dobře-bylo mi 16. a prodal jsem ho ,čehož dodnes lituji,za 7 000kč s čerstvou technickou a doklady.
to je Jawa 20 s neoriginálními řidítky, jako výrostek jsem ty čelní revma-plechy také sundával kvůli frajeřině a dával tam z modelu 21
jaké vyhazování, dej to na bazoš s vyvolávací cenou 15 tisíc a uvidíš že se někdo ozve
Ano - je to 20, mám podobnou , ale s ostřihaným revmaplechem a předním blatníkem vytuněným nůžkami na plech od minulého majitele. Zatím čeká v garáži.
Mohla by to být ityp 05.Aby měla jiný stupačkový kříž a prsíčka tak i O5 sport-ta měla dokonce širší řídítka i z hrazdičkou.
Podle těchhle detailů je to upravená Jawa 50/05. Bezpečně by se to poznalo při pohledu z druhé strany podle víka motoru. Ty úpravy (plechy, stupačky, řídítka...) cenu dost snižují.
21 to není, pokud si dobře pamatuji, plechová kyvka, jiný výřez u zadniho kola, je to prededelana 20?
007cz - 20 (stejně jako 21) měly závěs na tašku otevřený háček. Tohle je uzavíratelné oko, to měla 05. Ostatní detily si už moc nepamatuju, ale určitě by se to poznalo z druhé strany podle víka motoru. 20 a 21 měly na víku plechovou krytku magneta a plastovou krytku připojení spojkového lanka. 05 měla pravý kryt motoru vcelku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.