Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Skoda Fabia 1.2 47 kW na benzin 2 valce, na plyn 3 valce

Od: laky odpovědí: 10 změna:
Zdravim, mam otazecku. Auto viz nadpis, 231 tisic najeto. Pri startu ma auto 900 otacek a klepe se - evidentne jede na 2 valce. Kdyz pridam plyn tak se treti chytne, resp. Prestane klepat. Po nekolikatem pokusu prepnuti na plyn ma auto 900 otacek a neklepe. Proc? Vim, ze tyto vozy maji problemy s podpalenymi ventily ci vadnym valcem. Proto je tam slaby kompres. Ale plyn a benzin maji stejny spalovaci prostor ne? Tak proc na benzin se jeden valec nechyta a na plyn ano. Dekuji za odpoved

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Různá komprese, různě opotřebená svíčka má problém zapálit dva druhy směsy plyn/benzín. Benzín se zapálí snáz. A při různých teplotách motoru ... proto bych řekl.

 

laky
hodnocení

Svicky tam jsou nove. Prave si myslim, ze to je tim ze plyn nepotrebuje tak velky kompres jako benzin. Kazdopadne nic to nemeni na tom ze jeden valec je v haji. A prepinani na plyn taky nefunguje zrovna nejlepe. Podari se to tak na 10ty pokus

Pak bych hledál závadu na tom systému plynu. Co tam je?

Tak v plynu bych závadu nehledal, když to "štěká" za studena na benzin a na plyn to jede normálně. A že už mám na plyn něco najeto. Klidně tomůže dělat podpálený ventil, už jsem se s tím setkal.

A na to přepínání by se měl podívat plynař. Myslím si však, že přepínání bude v pořádku.

No já jsem se setkal hodně často s tím, že plynaři patlají ty svoje elektrosvazky na ty svazky auta a tak nekvalitně, že to pak po letech blbne. Třeba na MPičkách Felinách rádi přestřihnou dva dráty pro 4 vstřiky na skupinové stříkání a udělají z toho 4x monotronic. Normálně dráty spletou do jednoho na jedno rozpínací relé a pak hurá jede to na plyn. Je to vidět hodně na vrakáčíš co je to za umělce. Proto bych hledal i závadu na plynu.

To nejsou plynaři, to jsou čuňata. Když můj plynař udělá zástavbu plynu, skoro ji nepoznáš od tovární.

 

hodnocení

0x
Zkus ještě vyměnit benzín, jestli není zvetralý, což je obvyklé když se hodně jezdí na plyn a je hodně benzínu v nádrži. Mám to odzkoušeno na Octavia benzín a Dodge RAM... Poradil mi to plynař a fungovalo to. Lepší (v případě úspěchu) tankovat 100 oktanů, je trvanlivějsí.

 

laky
hodnocení

Mam v planu zajet na benzinu a natankovat aspon 10 litru toho lepsiho benzinu. Dekuji zatim za rady

 

tycoon*
hodnocení

0x
Pokud máš štěstí, tak je to benzinový vstřikovač částečně zalepeny rozkládající se biosložkou, která se dnes povinně přimíchává do benzínu N95. Dej do nádrže VIF či jiné aditivum, dal bych vyšší koncentraci než doporučenou.
A pokud nemáš štěstí, tak podpálene ventily, nebo problém s válcem, když to teda není svíčkou.
asd1

U Haťapky spíš ty podpálený ventily...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]