Dobry den, pred mesicem mi rapid (1.2 tsi 77kw) zacal trosilinku cukat po startu, ale jak padly otacky prestalo to. No ted to po startu zacalo cukat a poradne, ale tez to prestalo, tak jsem jel a na krizovatce mi auto padlo do nouzaku, kdyz ho vypnu a nastaruju znova zase to jede normalne treba i 5kilometru(musel jsem dojet domu) zadne divne zvuky atd to nedela jen to po startu cuka. Mechanik rikal ze to budou kabely prekousane, svicky nebo civka, ani jedno to nebylo a ted rika ze by to mohl byt ventil nebo primo valec, tak se vas ptam jestli to nemuze byt jen nejaka prkotina v elektrice, nekde nejaka mala chyba abych nevyhazoval zbytecne penize, protoze mi nejde do hlavy ze po nastartovani auto jede treba pet kilaku jakoby mu nic nebylo a pak to padne do nouzaku, kdyby byl haji ventil tak by to bylo slyset? Nejak by to bouchalo? Prosim poradte. Jo a diagnostika vyjela toto. P0302 Valec 2/ Rozpoznan vypadek ve spalovani/trvala zavada. A P130A vypnuty valec/trvala zavada Diky
Přehoď zapalovací moduly na svíčkách, ať se závada přenese na jiný válec (pak by to byl modul).
Může to být i podpálený ventil nebo vadná lambda sonda. Zkontroluj osciloskopem lambdu, popř ověř readness. Změř kompresi ve válcích. Neškodilo by změřit tlak paliva v liště, popř přehodit vstřiky.
Menil kabely, svicky i civku, fultry jsou vsechny nove. Auto padlo do nouzaku, vypl jsem to, nastartoval a pak to 30 kilaku jelo normalne a pak zase.(musel.jsem dojet domu) Rika ze to muze byt ventil nebo i valec v haji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.