Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ford Focus 1,8TDDI r.v 2000

Od: robinnarocny odpovědí: 9 změna:
Zdravím Vás,
Fordík jezdil 5let bez jediné závady a včera těsně před dojezdem zhasl za jízdy motor,jako když vypnete klíček...Myslím,že chvíli blikala kontrolka žhavení...Nafta je z trubek hází,rozpojil jsem i sání,jestli něco nespolkl...Startér točí,žhavení znát na kontrolkách,pak víc svítí,řemen nepraskl,žádný divný zvuk...Nechápu...Nejsou v sání nějaké klapky,které nepustí vzduch?Co vy na to automechanici?. Zdraví,R.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mathew
hodnocení

1x

Žhavící svíčky jsou blbost a pokud to opravdu způsobily tak to má Ford fakt "úžasně" řešené. Vstřiky by to možná být mohly, ale nejdříve by to mělo kouřit a ne, že to rovnou zdechne. Nafta do toho dle vás jde takže zbývá elektronika, která auto umí zničehonic vypnout, ale bez diagnostiky není šance to vyřešit

 

pave*
hodnocení

0x
Ze sta příčin to byxh postupoval: diagnostika, žhavící svíčky, vstřiky..

 

hodnocení

0x

Palivový filtr, dejte tam originál.

PS: taky bych tomu nevěřil.

 

kare
hodnocení

0x
Jdete na to pěkně logicky, ale není to škoda 120.
Kontrolka žhavení má u aut víc významu pokud bliká, ne jenom žhavení.
Renault-voda v naftě
VW-brzdový spínač
(Bylo by tedy vhodné zjistit výčet závad při blikání žhavení nebo rovnou dát auto na diagnostiku)
A další možnosti.
Problém bych hledal v čerpadle, které na 1.8tddi rosí už snad z výroby. Nedošlo k zavzdusnění nebo rozhození časování čerpadla?
Pokud si přečtěte forďácká fóra najdete to co já: špatná žhavící svíčka špatné dávkování paliva,špatné vstřiky závada v turbu špatný snímač plynového pedálu nebo dokonce i u pár lidí čidlo na vačce

 

break
hodnocení

0x

Čerpadlo KO

Napichni to na diagnostiku. Je elektronicky řízené

robinnarocny
hodnocení

Myslím,že u TDDi,je Roto řízené jen "Nohou..." Ale! Připisuji k př.příspěvku o čerpadle,které " Rosí...",naftu jsem cítil zlehka u teplého mot.poříjezdu do gar.asi rok,ale nikde nic vidět,natož pod autem,či problém se startem,cukání,atd.díky vzduchu...Díky za zájem,zdraví RB.

 

robinnarocny
hodnocení


Děkuji Vám přátelé za tipy! Pal.filtr vylučuji.To by se projevovalo postuoně.Žhaviče také,alespoň dokud byl motor teplý a točil jsem s ním.Čerpadlo také,protože tl.trubky naftu hází.Jel jsem v prudkém stoupání,výkon běžný,prudká levá,podřadím na dvě a po 100m,to rázem utlo...Asi 3x bliklo žhavení,to jsem asi u 30ti dieselů nikdy nezažil.Jsem v koncích a protože u Fordíku i po 20 letech funguje i klimoška,teď tedy ne...,kapituluji a bude servis,už jen oro zajímavost a z lásky k němu... Zdraví,
RN

S tím palivovým filtrem - jak myslíte. Jak už jsem psal, taky bych tomu nevěřil. Tak prostě až uděláte vstřiky, tlakové snímače na liště, čerpadlo, a ono se to bude opakovat, zkuste to.
Já pochopitelně netvrdím, že to tím stoprocentně je. Já jen popisuju vlastní zkušenost.

 

robinnarocny
hodnocení

Tak do třetice...Za mojí neznalost se omlouvám! Čerpadlo je fakt elektronicky řízené...Třeba shořela jen pojistka. Nebezpwčné při předjíždění! Ne... Tak asi čer.dává,ale jak chce,ale čekal bych bíla oblaka při dojezdu,nebo rachot divného spalování...To ani náhodou! Díky,za 5 let denního ježdění,šrote z Itálie! Ale neboj,nedám tě!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]