Nejste přihlášen/a.
Zdravíčko, jsem majitelem staršího peugeota 206, 1.4. Využivám ho především na cestu do práce, každopádně ted mám menší problém. Zdá se mi, že se přehřívá motor. Včera mi kontrolka ukazovala, že má motor teplotu cca 100 stupnů(což asi není uplně ok že?). Na jízdu to nemělo vliv, ale s autem jsem potom zastavil u benzinky a už nešlo nastartovat, prostě se to ani nechytalo. Zkusil jsem to za 1-2 hod a naskočilo to hned na poprvé. Dneska to stejné, od nastartování to šlo dost rychle k 90 stupnum. Jak jsem s tím zaparkoval, tak jsem to ještě párkrát zkoušel nastartovat. 2x po sobě to šlo pak zase 2x ne a pak to zase naskočilo. Co to může být? Chladič? Díky
Především nedostatek chladicí kapaliny. Kontroloval jsi ji? Pak teprve přijdou na řadu další kontroly: Termostat, průchodnost chladiče, těsnění pod hlavou atd atp.
@dejv94: Diagnostika je v tomto případě zbytečná. Jen ti sdělí, že se motor přehřívá, popř. ukáže nějaké vadné čidlo.
Jak vypadá motor v pravo vepředu u rozvodu-na spoji hlava.blok? Pokud je oblitý od oleje= fouklé těsnění.natočit studený otevřít chladič-expanzku a sledovat hladinu jdou-li bublinky=fouklé těsnění,dále , při přidání se musí hladina jen zavlnit tedy pkd je vše OK.Další inidie-šlem pod víčkem oleje, extrémně tvrdá hadice motor-chladič (je nejvíc dostupná.)Pokud je vše OK a dostatek kapaliny,pak termostat. ale skoro jistě je to těsnění pod hlavou-motory řady TU jsou na toto náchylné-v místě u rozvodůjsou kanálky blízko sebe a životnost těsnění je cca100-150 000km.Pokud těsnění pod palicí tak oprava i s rozvody se může vejít do 6000,dle toho kde koupíte ND,samodomo .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.