Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

ALU kola jiné et

Od: mad odpovědí: 20 změna:

Zdravím vás všechny,

Mám problém s ALU kolama protože je tam jiné et než má být.Nevite,kde v Brně by si s tím poradili? Myslím, že asi nějaká tuningova firma, chtělo by to nejspíš podložky a dotazy.Predem děkuji za rady!

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar stir
Tak pomůže koupit disky se správným rozměrem, pokud nechceš mít problém na STK. Anebo si jiný rozměr nechat dopsat do technicaku.

To je rada k nezaplacení. Disky má doma a bude kupovat nové, když mu stačí sehnat rozšíření. Pokud mu to nebude nikde drhnout, je to jeho boj. Nevím, kdo z vás kdy zažil, aby někomu policajti kontrolovali ET. Ještě tak, kouknou, jestli jsou na každé nápravě stejné gumy., když bude velký šťoura koukne na rozměr pneu a možná rychlostní index.

Na STK to hodí na plecháče co má na zimu a nic jiného neřeší.

Tak koupil špatný rozměr, stane se. Pokud kola trčí příliš ven, nic s tím neudělá a toho si policajti všimnou. Pokud jsou zastrčené, může to řešit podložkama a koupit delší šrouby nebo předělat štefty, což může být u některých aut nákladné. A před každou STK mit kola správných rozměrů.

... pojišťovna při nehodě se bude šťourat zcela jistě v ledasčem, když jde o peníze.

gumidku, šťourat může v čem chce. Ale pokud jsi poučený pojištěnec, pak víš, že ti musí prokázat příčinou souvislost tvého "zanedbání" s nehodu. Jinak na ně uděláš dlouhý nos a pojišťovna zaplatí!

Pravda, musíš v tom umět chodit. Jinak tě utlučou.

satam: Myslíš, že nedobrždění = špatný rozměr pneu na jiném ET = nehoda se dá usmlouvat, že tam má podložky a tak ET nevadí? No nevím.

Pokud by do mě někdo zezadu nadobrzdil a měl jsem špatné ET, tak zajisté ano, ale jako viník?

Gumidku, neblbni. To už pak zavání třeba situací, kdy jsi měl bílé auto a přestříkal ho na červeno bez zapsaní do ORV II (TP). Pak s ním zaviníš nehodu a pojišťovna řekne, že nic nezaplatí, protože pojištěné je bílé auto a tys boural s červeným. Chápeš tu nesmyslnou logiku?

Gumidku -když se umíš bránit, pak ti pojišťovna MUSÍ prokázat příčinnou souvislost nehody koy s jiným ET než je v ORV

Mám před sebou 2ks TP a 2ks ORV II. V obou TP jsou rozměry kol/ráfků uvedeny včetně ET, přičemž ET je pro různé zapsané rozměry kol různé. V obou ORV II není po zápisu ET v příslušné rubrice ani památky. Zajímavé, ne?*zmateny*

Jen se ptám. V tom případě je to dobrá zpráva *zdravi*

 

 

janh*
hodnocení

2x
Pokuď máš jiné ET v techničáku,tak ti podložky sotva pomohou.
Problém bude jen na STK.

 

hodnocení

1x

Jaké ET máš k dospizici a jaké má být?


doplněno 16.06.20 12:44:

Pořád mi chybí odpověď na moji otázku. Pak jsem schopen kvalifikovaně odpovědět.

@totak: Kde jsi zjistil, že potřebuje "rozšíření"? Dokud nenapíše skutečná ET, pak asi víme víš co ...*smich*


doplněno 18.06.20 23:15:

@totak: Podle dotazu on toho moc neví. Takže je třeba to brát s rezervou;)

Já ne, on píše že by to chtělo podložky.

 

mad
hodnocení

Oprava: podložky a dorazy

 

jurajjuraj*
hodnocení

0x

zalezi o ktery problem ti jde , jestli to ze ti to nekde skrta treba pri zataceni anebo o to ze mas jine kola nez jsou povolene v TP

pokud o to druhe tak ti zadne podlozky ani dorazy nepomohou, navic maloktere podlozky pod kola maji atest

 

xebnofob
hodnocení

0x

Patří tam kola se schváleným ET, slovní spojení "mám tam"P není dokladem o homologaci...laboarce s podlozkama změní rozchod kol, který se na rozdíl od jiných členských států také eviduje...změna rozhodu je proto také problém

 

hodnocení

0x
avatar totak
Co je to za auto? Dvě rozšiřovací podložky pro citroen/pug se mi doma někde válí.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Jen tak mimo soutěž a také navíc mimo zápisu o ET v ORV! Každé auto může mít bez úprav ET od 15 do 27 (pokud si pamatuji dobře,přičemž 30 je pak hraniční ale ...) ale běžně se používaj na tomto modelu disky s ET od 17 do 25.A zápis o ET není jen rozměry disků a alternativa!

Diesle, tomu nerozumím. Jednak jsem tady nenašel, jakou značku a typ auta má tazatel a jednak ET musí být v určitém minimálním rozmezí tak, aby disk nedrhl o podběh nebo blatník a hlavně: Aby se do disku vešly brzdové třmeny! Takže to, co tu uvádíš, je zkreslující informace!

Omluva a napíši ještě jednou . Každé auto může mít bez úprav více rozměrů ET .Např moje má ET od 15 do 27 přičemž harniční dle rozměru disku a pneu je pak ET 30.A měl jsem dva tyto modely před a po FL ale jiné motorizace a ani u jednoho nebyl v ORV-TP zápis o ET,jen rozměry disků a pneu + jejich a alternativy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]