Nejste přihlášen/a.
Válec se nebude opravovat, je třeba přeměřit vstřik. Rovněž nelze tvrdit, že lambda sonda je na výměnu. A co se zapalování týká, pokud jsou tam svíčky již déle (více, než cca 30 tis. km), tak výměna je prvním krokem ke zjštění vad zapalování.
Takže cena opravy řekněme 8 tis.Kč, ovšem +/- autobus, třeba 2-20 tis. Kč.
Tak předpokládám, že má každá svíčka svoji cívku, tak ji prvně vyměň a pokračuj dále... Snad všechny závady se vážou od třetího válce... Nejjednodušší je přehodit cívku na jiný válec (tedy zaměnit) a chyba když se přesune tam, tak máš jistotu, že je to cívka... Ta bývá nejčatější závadou!
Pokud závada trvá, tak přehoď stejným způsobem vstřikovače...
Vstřikovač je vadný zcela vzácně... A samotný sytém válce jako těsnost/ventily jsou asi zpravidla až na posledním místě! Toť zkušenost...
Vůbec nejčastěji zapalovací moduly odchází k vůli svíčkám, které se nemění a velký odtrh svíček modul zničí.
Samotný válec bude OK.
Proměřil bych ohmetrem všechny vstřikovače a jejich kostru.
Lambda bude taky vpohodě. Hlásí nespálenou směs, protože svíčka nedá jiskru a letí to do výfuku. To neznamená, že by byla lambda špatná.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.