Nejste přihlášen/a.
Že je to zatím pojízde a občas v rejdu a při jízdě lupne/křupne. Pokud to tedy je vnější u kola.
U převodovky spíš dělá při poškození vibrace do volantu při vyžší rychlosti.
Možná by šel rozebrat, vymejt acetonem a znovu složit a namazat + novou manžetu.
Ale asi tě stejně nemine jeho kompletní výměna.
gumidek, tohle vyčištění, znovunamazání a výměnu manžety jsem absolvoval na Felicii (na pravé straně, vnější kloub) a za tři týdny jsem dával nový vnější kloub od Spidanu- "rachtalo" to po vyčištění zvesela dál, takže souhlas s výměnou za nový kloub. Pro tazatele: jak píšou chlapi přede mnou-u načatého vnějšího kloubu (u kola) se to projevuje při zrychlování, jako když jedeš na nerovném povrchu (úměrně s rychlostí) a v ostřejších zatáčkách např. při výjezdu z kruhového objezdu to mírně jakoby v kole "křupe". Vnitřní kloub se kazí méně a jdou vibrace spíše "do volantu".
Je v háji homokloub, nutná výměna (obvykle se brzy rozsype). Záleží jestli vnější nebo vnitřní, ten vnitřní je součást poloosy = měníš celou poloosu.
Obecně vnější cvaká v rejdu při zatížení; vnitřní vibruje pod plynem ve vyšší rychlosti...
Čistit a mazat to nemá smysl = rovnou nový... Vnitřní jde repasovat, ale repasy často dlouho nevydrží (je třeba to udělat pořádně)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.