Nejste přihlášen/a.
Zdravím rádcové.
Prosím vás o doporučení značky momentového klíče v dobrém poměru cena/výkon v rozmezí 700 - 1000Kč na takové "běžné" práce na autě. Chci se pustit např. do rozvodů a podobných věcí a raději bych utahoval na moment než na cit. Mám sice momenťák z lidlu, ale slyšel jsem, že je dosti nepřesný. Díky za tipy.
Ja toho v zivote slysel...
Co si presnost nejprve levne overit, nez rovnou kupovat draze jine?
Nehlede na to, ze v dane cenove hladine to bude vse Lidlovske kvality.
tento dotaz jsem dával nedávno mechanikovi v servise...ptal jsm se ho jestli používají nějaké speciálné super momenťáky na práci nebo stačí bohatě právě v kategorii 700-1500,- ...se na mě tak podíval...a povídá, že stačí klidně obyčejný kolem 1000,- ...že je to to samé...na ty běžné práce nemá smysl brát dražší
Spokojenost na doma Klíč momentový 1/2 za 900 Kč: http://www.autokelly.cz/Product/DO-57350-TO/10596522
Používali už dva spolupracovníci a doporučili mi. V Polsku vyrobené YATO
Jakpak ti spokojení automechanici používající momenťák za 900 Kč místo za cenu 3500Kč poznají, že je momenťák dobrý a cvaká na daný moment?
úplně jednoduše...stačí pak mít ještě jeden záložní digitální adaptér na momentový klíč, který ti na digitálním ukazateli zobrazí na kolik jsi to utáhl...takhle se testuje všechno...
a kde je záruka že digitální adaptér je přesný a mechanický momenták má nějakou odchylku?
sám používám obyčejné proteco za 7 stokorun s relativně velkým rozsahem a funguje, před nákupem bych si především ujasnil požadovaný rozsah klíče, klíč s menším rozsahem bude mít zpravidla přehlednější stupnici a nastavování bude příjemnější, kdo si sám opravuje také kola a motorky má zpravidla minimýálně 21 klíče, menší cca kolem 20-40 (60) Nm a větší 60-210...nebál bych se jakéhokoliv obyčejného klíče z hobbymarketu do tisícíkoruny