Zjistil jsem, že kontrolka žhavení u motorů TDI může signalizovat až 7 různých poruch, které jsou vypsány zde: 1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru2) ventil počátku vstřiku N1083) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)6) snímač polohy šoupátka čerpadla G1497) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)Zajímá mě, zda se výše vypsané poruchy týkají i motorů TDI se systémem PD nebo především starších motorů TDI s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Myslím si, že např. závada snímače polohy šoupátka čerpadla G149 se bude týkat jen motorů s rotačním vstřikovacím čerpadlem. Signalizuje kontrolka žhavení u motorů TDI se systémem PD navíc i jiné poruchy, které souvisí např. s jiným vstřikovacím systémem a které zde nejsou vypsané? Mám na mysli třeba motor 1,9 TDI PD 74 kW ATD či AXR. Děkuji za radu
Kup si vag kabel za 400 korun a načti závady... to jsou 20 let staré auta, ale mají Bosch EDC15 ECU a ta je hodně upovídaná, přesnou chybu ti to napíše...
než počítat sekundy blikání, to bude rychlejší kabelem. Nebo ti to načte každý garáž machr za 200,-
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.