Nejste přihlášen/a.
Pokud motorku hodíš do "veterána", NEMŮŽEŠ s tím běžně na silnici, jen na srazy a podobné akce. Pouze budeš mít levnější pojistku a na technickou kontrolu musíš také, jako každé jiné mot. vozidlo, takže sehnat doklady či kopii dokladů k motorce, motorku zprovoznit a odtlačit/dovézt na nějakém přívěsném vozíku na evidenční kontrolu a poté s dědou (nebo ověřenou plnou mocí s dědovým podpisem) na přepis na nového majitele/vlastníka. Píšeš, že "papíry" máš, takže neměl by být s přepisem problém. Snad někdo z rádců potvrdí či upřesní celý postup přepisu.
Nesmysl, může s tím kdykoliv a kamkoliv včetně cest do zahraničí, pouze to nesmí využívat k zahraničí. Pokud má štítek, tak ztracený papíry nejsou problém a nemusí bastlit z jinýho stroje
Výhoda je v tom, že při nehodě bude pojistka pojišťovnou vyplacena jako na historické vozidlo a ne na starej vrak
Olinl - je varianta udělat si veteránskou testaci, platit nižší povinné ručení,jezdit na bílých značkách . Krom STK je třeba pravidelně absolvovat pravidelné testace . Pro převod plnou moc od majitele , zbytek bohužel záleží na ochotě a aktivitě konkrétního úředníka
Do zahraničí se sice jezdí bez problémů,ale oficiálně by majitel HV měl mít pži cestě do zahraničí souhlas Technického muzea
ano, je nutné polžádat o vystavení duplikátu TP za ztracený, žádá se v registru, kde je moto evidováno, veterán se eviduje v registru historických a sportovních vozidel a běžný motocykl v registru silničních vozidel
řešte to s dědou na nejbližším úřadu, ne tady...starší moto ěmla zpravidla jen jedne malý TP, ted dostanete dva, velký a malý, problém je v tom že nový elektronický systém který byl spuštěn v roce 2012 panerm Dobešem ty staré motorky z evidence vymazal
vymazal i skutečné vlastníky, firma nezvládla přenos dat a po měsíčních kolapsech systému se politici nečasova kabinetu soustředili pouze na to, aby systém konečně běžel...jeho kvalitou s enikdo nezabýval
Systém tvoří lidi. A ti co dělali software to nedomysleli,takže úřednice na přepážkách nepřevedly papírové karty do elektronického sytému, protože byly rády když jim systém nespadl při běžné agendě
bohužel mnohé z karet nelze převést do systému, v minulosti nebyly na DI VB řádně vyplněny osobní údaje majitele, když je na kartě zapsán jako vlastník Jan Novák, Praha-Libeň, bez dalších osobních údajů to systém neuloží...proto ty údaje nikde nefigurují...systémk sice tvoří lidi ale ten systém nemusel být spouštěn, ale byl a smazal technické údaje o starých motorkách, zůstalo jen výrobní číslo a SPZ
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.