Nejste přihlášen/a.
Pro subwoofer se používá samostatný zesilovač s filtrem pro nízké kmitočty se samostatným linkovým vstupem napojeným linkovým kabelem na autorádio. Pokud nemá autorádio NF výstup pro zesilovač, prodávají se přechodky, které berou signál z výstupu na repro. Samostatný subwoofer přímo napojený na zadní repro a umístěný v kufru neuslyšíte. To nemá ani smysl zkoušet.
Připojování k reproduktoru pro získání signálu není úplně optimální. Pokud autozesilovač vyžaduje vyšší vybuzení než je budící napětí linkového výstupu, tak přes konvertor úrovně.
Druhá nectnost takového připojení je přílišné ovlivnění výsledného zvuku v režimu Loudnes .Při nízké hlasitosti je signál upraven pro silnější basy, které se zvyšující se hlasitostí zase basy omezuje. Nutností je mít přepínání pásem na autozesilovači a doladit si výsledný zvuk podle sluchu .
Na Octavii jsem měl zesilovač přišroubovaný na opěrce zadních sedadel v kufru. Hlavně v létě se dost hřeje ( mám 40 A pojistku na zesilovači ) a pokud bude zakrytý, tak ho upečete.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.