Nejste přihlášen/a.
Ahoj. Asi v listopadu jsem s babičkou objednával nový vůz, VW Tiguan. Dal jsem jí tam dobrou výbavu- head up displej, LED svetla s přisvěcováním, digitalní kokpit, elektricky viko kufru, elektricky sedačky atd. Protože mi prodejce říkal názvy jako "Bi-led světlomety chcete?" vždy jsem se zeptal co to je, případně jestli je to "ty svetla kde jsou ty dva proužky, jeden větší dole a pak ten úzký nahoře", když to odpovídalo tomu co jsem chtěl, vzal jsem to. Taky jsem říkal, když jsme byli v ukazkovem autě, že chci, aby tam byl "tenhle držák na ty dvě pití, jak se to zadělává tímhle posuvným", pak jsem se přesně na ty věci, které chci ptal, jestli tam jsou, řekl že jo. Vůz jsme objednali. Ve smlouvě do dnes nevím co je - nevyznám se v těch názvech a co obsahuje třeba "Paket komfort". Prodejce mi řekl že v tom jsou ty držáky pití. Vůz jsme teda objednali.
Bohužel jsem pak odjel do zahraničí a nemohl se účastnit předání vozu, jela tam chudák babička sama. Já se pak vrátil asi 3 měsíce po tom, co už auto měla. Nevšiml jsem si ničeho divného, řekl jsem si že jsem si to asi špatně pamatoval (když tam nebyly elektricky posuvný sedačky) a neřešil jsem to. Ted v karanténě jsem u babičky a s autem jezdím, dokonce i sama babička se mě zeptala, jaktože to nemá el.sedačky, že si myslela že jsem je tam dával. Pak mi to začlo vrtat hlavou a našel jsem aspon 4 položky, které jsem vyloženě řekl že nechci/chci jinak. Příkladem ta světla, dostali jsme obyčejná LED svetla bez pásků, elektrické víko kufru není, elektrický sedačky taky ne, interier taky ne (ta přepážka vedle řidiče). Když kontroluji smlouvu, ty položky "xxx paket" mi nic neříkají. Jestli nás prodejce odflákl a pak to tam nezahrnul, byl bych naštvaný. Lze se proti tomu nějak bránit - že jsem řekl prodejci že chci elektricke viko kufru, potrvdil mi že tam je, ale nebylo tam? Chceme to řešit, protože jsme si za ty pakety zaplatili aspon o 100tisíc víc a nejsou tam. Lze to i půl roku zpětně, když má auto najeto 5tisíc km? Vrátit, at nam dají nový, případně opraví to co tam nedali?
Nejradši bych jel za tím prodejcem, at mi ukáže každou položku se seznamu ve smlouvě, jenže už tam nepracuje- vyhodili ho..a kdo ví proč, asi beztak kvuli tomuhle.
Když se ted dívám zpětně do konfigurátoru, abych si zkusil tam dát ty položky co máme ve smlouvě, jak bude auto vypadat, ty položky tam už ani nejsou, ted to zjednodušili žadny pakety tam nejsou a nazvali to třeba "aktivní systém svícení"
No neštvalo by Vás to? Babička dře celý život, koupí si první pořádny auto za milion a oni jí podstrčí nějaký šunt bez výbavy.
No jistě by mne naštvalo, kdyby "chudák babička co dře celý život" dostala něco, co si neobjednala (co jste neobjednal).
Jenže Vy jste to právě objednal..a v tom je jádro pudla.
V objednávce máte zcela přesně, co dané auto obsahuje resp. co jste doobjednal (kódy položek jsou upřesněny v technických listech vozu).
Že by to VW měl nějak jinak než ostatní výrobci, silně pochybuji.
Takže se podívejte co jste podepsal (babička podepsala) a pokud to nesouhlasí, reklamujte. Pokud to souhlasí, začněte si trhat vlasy..a příště po sobě lépe čtěte co podepíšete.
Jinak obsah každého packetu lze dohledat a najít si co vše obsahuje.
Nevím co si mám myslet, ale u obou svých aut jsem dostal přesně to, co jsem objednal.
To bude nějaká další provokace, auta za milion se reklamují u prodejce, ne v poradně...bude to celé vymyšlené
Příprava na reklamaci ti nic neříká? Normální člověk pokud tam jde rovnou, tak mu nakukaj co se jim hodí a nazdar...
a proto existuje VW koncern kde šikovní ví jak vše dodělat...šikovné myslím ty, které nepracují v autosalonu, ale v dílně...na slovo "nejde" jsem alergický...na slovo "nejde" odpovídám větou... "kdyby to nešlo, tak se neptám..já vím, že to jde a to, že vy to neumíte neomlouvejte tím, že to nejde"
Bohužel tady platí důvěřuj ale prověřuj, tj. prodejce řekne že to je součást paketu, ale musíš si ověřit že nekecal a opravdu to tam je. Prostě stejně jak v bazaru, při vstupu si musíš připomenout "hledá hejla a chce z něj vytřískat co nejvíc", a být ostražitý... Co jsi podepsal v objednávce to je daný a jinou výbavu vyreklamuješ jedině pokud nesedí s objednávkou..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.