Nejste přihlášen/a.
Mám odzkoušené, že liťáky vydrží celkem dost, zpravidla festovnější jsou originální kola od značky než neznačkové...
Kmitání může být třeba jen k vůli ztrátě závaží... Ale taky jsem měl již jedno kolo naražené a opravované, vypadalo celkem dobře, ale přesto mělo špatnou geometrii a musel jsem koupit jiné... A to jezdím na celkem dost mizerných silnicích...
Nejjednodušší je, aspoň pro začátek zkusit znovu kola vyvážit...
A když už budou na vyvažovačce, tak vizuálně zkontrolujte i jejich axiální i radiální házivost. Mám ověřeno, že pokud žádnou házivost na vyvažovačce nezaznamenáte, pak po vyvážení kola jako celku běží v pohodě a nezakmitá.
Nelze zobecnovat. Zalezi na mohutnosti disku.
Treba s takovymi Ultraleggerami prejedete zvykacku a uz jsou sisate.
tak ono hlavne zalezi co to jsou za elektrony, protoze jsou takove pripady kdy si nekdo naivne mysli ze ten original borbet byl za 1500,- jen pro jeho krasne oci, nemuze to byt tim ze to je padelek ktery nic nevydrzi
nejvic toho vydrzi asi originaly od automobilek, i kdyz jsou nektere delane v cine ale automobilky si urcitou kvalitu hlidaji, u levnejsich disku ( ne u vsech ) bylo a urcite je porad beznou veci ze pri vyssich rychlostech vibrujou a muze se to prevazovat treba 5x denne , treba v ak by o reklamacich na disky s timto problemem mohli vypravet cele dny, pokud tam ovsem mate dobreho znameho, protoze normalne vam radeji prodaji elektron nez reknou pravdu
Měl jsem taky 195/50 R15, na léto neoriginální liťáky, na zimu plech. Jeden liťák jsem musel nechat opravovat (nová pneumatika na něm nešla vyvážit), aniž bych si byl vědom toho, že bych do nějaké díty vletěl. Plech jsem nikdy nemusel řešit a navíc jeho případná oprava je jednodušší.
Ale může to být třeba jen to upadlé závažíčko. A nebo se ojetím části vzorku mohlo změnit vyvážení.
U takové rychlosti už ani nepoznáte ani nevyvážené kolo. Nejvíce poznáte kolem 90 km rychlosti. V pneuservisu sundají kolo a roztočí na vyvažovačce. Jakékoliv deformování poznáte naprosto přehledně. Materiál litého kola je v 99% případů litý hliník, nikoliv elektron. Ten se používá už jen vyjímečně a jen někde. Ten je mimořádně lehký ale křehký.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.