Nejste přihlášen/a.
Šrouby se opravdu nenahřívají. Teplotou je roztáhneš a navíc změknou. Ty ho potřebuješ smrsknout. Takže ho necháš jak je a nahřeješ plamenem okolí šroubu nebo jeho matku. Šroub ne!
Plamen musí mít velký výkon, aby teplo vzrostlo rychle dočervena jen u šroubu a nešlo do celé těhlice postupně. Tak je to naprd a akorát hřeješ to ložisko.
Očisti pořádně ocelákem závity co čumí a vše kolem místa, kde to chceš povolit a prostříkej třeba brzdovkou (ideálně starou červenou) nebo Loctite uvolňovačem a nebo pomocí WD-40 zalévej třeba týden (mě to takto pomohlo, abych neurval štefty karoserie co drží nárazník na Felině).
Pomlať kladivem a škubni klíčem. Když to budeš pomalu žvejkat a postupně zvyšovat sílu, tak ti šroub prdne.
BTW: Víš jaké se přesune teplo z brzdového kotouče přes náboj do ložiska? Ono to ložisko něco vydrží, takže žádný strach .
Spíš plamenem nespal manžetu kloubu.
Nahřívej svářecí soupravou, aby to bylo rychlé a bez následků. google.com/...
Pomalým nahřátím PB plamínky na pájení to bude stále odebírat víc tepla, než tam dáš a postupně to celé prohřeješ k ničemu. Když bude mít šroub stejnou teplotu jako okolí, tak je výhoda nahřátí vniveč. jako kdyby jsi nenehříval.
Obal si mokrejma hadrama náboj (to pod brzdovým kotoučem. Z toho když budeš brát teplo, tak ložisko uchladíš. Těhlici nechlaď. Musíš nahřát to okolí šroubu třmenu.
Rychle, silně, krátce a hned povolovat.
na podbné úkony se používá speciální elektrická indukční "lampa", má růzuné nástavce podle toho co a jakého tvaru se má ohřát, autogen nebo letlampui používá jen Autoopravna Táta a Syn na Dvorku
To je podobně chytrá rada jako "mrazítko" na trubky pro práci na topení. Na kutění si to může dovolit rozmarný milionář, normální člověk to nezaplatí, tak holt místo indukčního ohřevu musí plamenem a při výměně radiátoru musí vypustit celej systém.
To je dobrá rada, kdo jde s dobou má indukci, kdo zůstal na úrovni škody 120 ten má autogen, kladivo a telefonní číslo na mekgajvra. Ale to nekdy ani nesjou servisy ale čučkaři
Ja nemám servis a přesto mám indukční ohřev, vyšel asi na 12, 5 . Litru
Až tak nesmysl to neni, časem se to zaplatí... Dlouhodobě může být výhodnější nasypat 100k do základního nářadí než mít pakárnu s povolováním nebo dávat auto do servisu (kde ojeb hrozí, ale vysoká cena je jistota, viz např. výměna spojky s dvouhmotou materiál 8k a v servisu normální cena od 20k vejš - jednou akcí ušetříš 12k a za to se něco málo nářadí pořídit dá.. Jen se to nesmíá prochlastat nebo živit děti
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.