Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fabia 1.4mpi , klepajici kryt motoru

Od: fabkastary odpovědí: 21 změna:
Zdravím,
klepe mi kryt na viku ventiluu, přímo jak je nádržka na olej :D nejspíš tam chybí těsnění nebo ztvrdlo, ale nevím jaké koupit a kam ho dát přesně, nevěděl by někdo?
Diky chlapi

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar nonek

Podíval bych se na lůžka čepu horního krytu motoru, případně na těsnící kroužek; ještě koukněte na průchodku měrky, a ještě horní víko je tady na podívání

 

hodnocení

0x

A který kryt?

Na BBZ, BKY,... nebo na AME, AZF,atd...?

AME tam má na dvě matice a BKY na 4 gumové špunty s palstovými štefty a gumové těsnění kolem klapky.

 

fabkastary
hodnocení

0x

Pisu trochu opozdene, ale pred mesicem jsem koupil nejaka tesneni, ale k ničemu ale nevadí :D Od začátku přesně vím co tam klepe. Je to to hrdlo nalévání oleje, jakoby když od montuji kryt tak úplně ten plastovej spodek klepe do hrdla, víčko to není ani těsnění ve víčku to je vše ok. Jen nevím jak tam to těsnění dám, ale asi by souhlasilo něco takového skoda-dily.cz/...


doplněno 08.06.20 10:42:

MOTOR : AME bych řekl


doplněno 08.06.20 10:51:

Nebude to těsnění tam pak nějak zavazet? Moc tomu nerozumím, ale vedou do toho myslím jedna nebo dvě hadice, přímo do té nálevky ani nevím k čemu jsou :D.

Neřekl bych. Přesný typ motoru najdeš v dokladech k autu!

 

hodnocení

0x

Jaká nádržka na olej? Myslíš olej pro posilovač řízení? A jaké těsnění? Dej se alespoň foto, jinak je to já o voze a ty o koze.


doplněno 08.06.20 11:19:

@fabkastary: Proboha, jaký je problém vzít nůž a upravit otvor v deklu, popř. dekl vypodložit zespodu tak, aby se ničeho nedotýkal a nedrnčel*sok*


doplněno 08.06.20 11:50:

@gumidek: Když myslíš ... U tak starého krámu bych se volovinami nezabýval a upravil to jakkoli, abych to drnčení odstranil. A třeba i odstraněním krytu*smich*

Nádržka serva je pod baterkou za levým světlem (ale tu nepíše). Myslím, že to říká jasně a nůž opravdu není třeba ;).

 

fabkastary
hodnocení

0x

ctrlv.cz/... přesně o toto mi drnčí ten spodek krytu. Mám i toto skoda-dily.cz/..., kdyby tam byl menší průměr tak to sende na to hrdlo :D ale tohle těsnění je spíše na to druhé víčko co se používá když něco dělám s motorem a mám sundanej kryt

 

hodnocení

0x

Ano, pochopil jsi. To těsnění tenké velké se používá na Favorití a Feliciové víčko oleje do přímo toho hliníkového ventildeklu.

Normálně jsou tato víčka (Felicie) vložena u Fábií zespodu těch velkých krytů právě pro případ, kdy jde kryt dolů.

To druhé těsnění patří pod to VW černé otočné víčko pro plnění oleje do deklu.

Velký Fabia dekl drží dva štefty an matky pro 10 klíč. Jedna je pod znáčkem uprostřed deklu a druhá u sání klapky nahoře vpravo na 1 hodině pod krytkou 25mm.

Drnčet může k vůli povoleným matkám. Jeden šteft vede z hliníkového deklu a ten problém nedělá a druhý jde od sání klapky, který je potřeba někdy chytit zespodu další 10 klíčem, aby šel dotáhnout či povolit.

Nebo lze dekl celý sundat a vložit z něj to náhradní Felíciové víčko, které je jako náhradní díl schováno zespodu deklu.

Někdy jde o blbě nasazenou trubku měrky oleje a dekl je vykřiven.


doplněno 08.06.20 11:42:

V tom levém kroužku bývá u všech fábií AME, AZF víčko


doplněno 08.06.20 11:53:

satame, pokud nasadí novou gumu do krytu kolem těsnění hrdla a dobře namontuje kryt a použije obě matice, tak mu nic drčet nebude stejně tak, jako když kryt nepoužije (viz. Fabia 1 Junior nebo LPG AZF a AME, kde se to řeší k vůli místu) a vloží Feldí víčko.

Pak může kryt nožem znásilnit mimo auto :-D.

Fabia 1.4mpi , klepajici kryt motoru

Pochopím, když drnčí víčko olejového hrdla kvůli špatnému těsnícímu kroužku, který je na něm navlečený. Tam ovšem stačí vyměnit ten kroužek a není třeba z toho dělat kovbojku (to se nevztahuje na tebe;)).Unovu opakuji: Na takové "babičce" bych se staral, aby mi kryt nedrnčel, a to třeba i za cenu jeho odstranění. Nakonec na Formanu a Feldě se stejným motorem jsem ten kryt taky neměl (originál z výroby) a nemělo tam co drnčet.

 

fabkastary
hodnocení

0x

Vše mám v pohodě utažené, chce to jen asi jednoduše.. gumu na ten spodek :D To hrdlo úplně na spodu asi to moc řeším, stačilo by tam natavit nějakou gumu nebo tak .

xenofob

no nikdo neví, že je to skutečně ten "velký" kryt, protože např. fabie s výkonem 59kW má kryt "malý"

vetší klepání a drncání přenášející se na kryt nemusí být způsobeno jen tím krytem

Máš ji v odkazu tu gumu. Je to ta na víčko s Favorita a Felicie. Velká a tenká.

Tu přehoď v krytu a smontuj zpět.

Otvor ve ventilovém víku pořádně odmasti acetonem nebo jiným rozpouštědlem (toulen, nitroředidlo,atd... v nouzi benzín).

Jinak bude kryt skákat a zničí i tu novou gumu a opět to bude klepat.

fabkastary

Tohle přeci:

skoda-dily.cz/...

Dáš do toho deklu krytu.

Jo a ta nálevky musí být, jak píšu odmaštěná (ten hliník zevnitř) a ty dvě hadice slouží k odvětrání olejových par z klikové skříně a hlavy. Vedou nad škrtící klapku a tam se olejové páry spálí společně se směsí v motoru.

 

fabkastary
hodnocení

0x

toto tam mam dat?
skoda-dily.cz/...

repete:

Tohle přeci:

skoda-dily.cz/...

Dáš do toho deklu krytu.

Jo a ta nálevky musí být, jak píšu odmaštěná (ten hliník zevnitř) a ty dvě hadice slouží k odvětrání olejových par z klikové skříně a hlavy. Vedou nad škrtící klapku a tam se olejové páry spálí společně se směsí v motoru.

 

fabkastary
hodnocení

0x

To mám, ale špatně tam sedělo, no zkusím to ještě znova :D. A kdyžtak ho upravím, díky

 

Ten V profil musí sedět. Sundáš plochým šroubovákem staré a nasadíš nové. Vše na odmaštěné plochy a čisté. Tam není co zkazit. Hlavně vše odmastit. Jak to netěsní, tak je vše zašvihané od oleje s prachem.

fabkastary

Mám to těsnění akorát z jiného webu, ale snad je velikostně stejné. Kod taky sedí. Já vím, je to banalita, ale na ten plast to nesedělo to bylo hned vidět, je větší. Ustřihnu to a zatavím asi. Díky .)
Navíc on to je kroužek uzávěru oleje, toho náhradního. Jsem si všiml, že to stejné těsnění je uvnitr toho náhradního uzávěru :D

Zkus z toho náhradního uzávěru. Neorigo díly nesedí. Na gumě origo a neorigo pozná jen znalec a kolikrát ani to ne.

 

fabkastary
hodnocení

To těsnění se vejde jen okolo toho, stejně jak je u toho druhého víčka :D na to to nasadit nejde obě těsnění jsou velké, jen přes, takže jsem ho tam nedal ale možná pozdeji dám

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]