Nejste přihlášen/a.
Pokud X šroubů v díře A nefunguje, ale v díře B-D fungují tak je problém v té díře. Jelikož u kol mají být všechny díry stejné tak bych to viděl na návštěvu servisu... Případně tam můžeš zkusit nacpat větší šroub, ale jelikož se jedná o kola, která tě drží na živu tak bych to raději svěřil servisu pokud nechceš měnit půl auta![]()
Pravděpodobně krátké šrouby, asi hliníkové disky mají silnější přírubu. Je třeba zkontrolovat délku, po zastrčení do disku naprázdno by šroub měl přesahovat o cca 1,5 průměru.
Vzhledem k tomu, že tedy ty šrouby do těch disků asi nepatří, je potřeba zkontrolovat i jejich dosedací plochu, jestli odpovídá.
Pozor! Vzhledem k tomu, že asi (pravděpodobně) drží jen za kousek, je riziko jejich vylomení za jízdy a následné havárie!
Čteš vůbec ten dotaz? Krátkej šroub je nesmysl.
Na 99% strženej závit na šroubu = nový šroub + kontrola závitu jak na ostatních šroubech tak v náboji.
Je velmi divné-na předním je vše ok,ale na zadních jsou krátké?Nebyly by také krátké šrouby i na předních kolech?
A kde můžete sdělit? nebo je to na nějakém klumpu od koncernu "fauví"?běžně produkce PSA napříč celou řadou modelů má stejné uložení kolajak na přední tak na zadní nápravě.Tzn-šrouby pasující na disk na předním MUSÍ pasovat na stejný disk na zadní nápravě.Výjímkou mohou být supersportu co mají homologován jiný rozměr disků na přední a jiný na zadní nápravě což, ale opět není z produkce PSA ale třeba od Porsche. Navíc pokud byste použil hlavu tak když 3 šrouby fungují a 4 ne tak je asi identický šroub krátký!?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.