Nejste přihlášen/a.
Pro provoz motokol bez nutnosti ŘP existují hlavní omezení, že motokolo nemá mít konstrukční rychlost vyšší než 25 km/h a další. Vidíte nějakou logiku v tom, že zatímco u pomocných motorků benzínových motokol je povolen výkon max. 1 kW, které sviští až padesátkou, zatímco u elektrokol je výkon omezen na 250 W, což vyžaduje příšlap aby cyklista vůbec jel?
Elekrtokolo má smysl pro důchodce co kopce už prostě nedávaj a umožní jim to projet se dál než na konec rovinky.. Odblokovaný DH celopéro už má blízko ke krosce, akorát to neřve. To je cestal do pekel, je to berlička pro zdravý chcípáky co jsou líný a pohodný na kopec vyjet sami.. Tohle bych z přírody vypráskal na motokrosovej areál, do lesa to nepatří...
asd1: Ano, cyklista "ve výslužbě" to elektrokolo zvládne. Jenže ti co si elektrokola půjčují "běžně", to jsou zpravidla lidé, co na kolo běžně nesednou. Na kopec je to vyveze, to ještě "nějak" zvládnou, ale právě při jízdě z kopce si rozbijou čumák. Ono prostě (k tomu všemu dalšímu co na kole tito lidé nezvládají) to elektrokolo váží o 10-12kg víc než kolo klasické..a s tím má ve sjezdu často problém i zkušený biker.
P.S.: včera jsem na cyklostezce (jakkoli jsem proti nim) potkal blbečka na motorové koloběžce, přiznám se, že bych o něj nejraději zlomil velmi silnou větev.
Větev lámat nemusíš, držku si nejspíš rozbije sám (nic proti mototovým koloběžkám, na cestu do práce to neni úplně marný, hlavně pokud nemůžeš dojíždět zpocenej a taháš to do schodů).
Jj, na elektrokole jezdí rychle kdejakej lempl co jezdit neumí, pak to tak dopadá..
Já to elektrokolo potřebuju, protože jsem už starej a kopečky nezvládám. Ovládat elektrokolo je brnkačka, samotný motor váží 6 kg + nějké ty pičučinky k tomu. Dřív jsem jezdil na motorce a teď na motokole s babeťáckým motorem, ale už nefunguje. Tam jo, celé to váží asi 13 kg - všechno na přední vidlici, tam už je to trochu kumšt. Ale zvládnout se to dá.
píšeš -" zatímco u elektrokol je výkon omezen na 250 W, což vyžaduje příšlap aby cyklista vůbec jel? "
No to ale není pravda - pokud tam máš přepínač tak nemusíš ani jednou šlápnout a přesto po rovině těch 25Km ujedeš za hodinu a to mluvím o váze třeba 100kg u motorku 250W
kepler pleteš se - bez šlapání do kopce není problém (mírný to frčí pořád skoro stejně) ale pochopitelně baterie se o hodně dříve vybije , pouze po hrbolaté příkré lesní cestě jsem musel jaksi přeřadit a přišlapávat.No to mi ale teď už můj zdravotní stav nedovoluje.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.