Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výběr auto

Od: tomas01 odpovědí: 19 změna:
Zdravím , jsem student a chci si koupit první auto .
Každý den budu jezdit do školy a po škole na tréninky nebo na brigády , o víkendu taky na brigádu , jinak se jet projet jen ta pro zábavu, počítám s měsíčním nájezdem cca 1000 km.
Naftu si myslím že nemá vůbec cenu , takže spíše benzín nebo na plyn? Může to být klidně i menší auto ale podmínka je 5 dveřový a jsem ochotnej dát 60 000 max +peníze na prvotní servisy a pneu
Auto nesmí být starší pod rok 2000
Jake by jste mi doporučili tedy auto?

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Nejsi sám.Zkus se podívat sem.

doplněno 05.05.20 09:41:

Když je řeč o LPG.

Nepovažuji LPG za úplně vhodné pro začátečníka, přece jen je lepší začínat na benzínu, popř. na naftě.

S LPG mám spoustu zkušeností a spolu s manželkou máme na celkem 7 autech postupně najeto hodně přes 1 milión km na LPG. Ani jeden motor nedoznal provozem na LPG poškození. Faktem ovšem je, že s LPG se nemají rádi některé korejské a japonské motory, především pak Hyundai. I proto se jim vyhýbám.

Závěrem konstatuji, že ač to @fugass myslí ironicky, já to myslím naprosto vážně: LPG navždy a nikdy bez něj.

doplněno 05.05.20 09:45:

A ještě dodám: Kupovat auto s LPG (ať nové nebo ojeté) je trochu sázka do loterie, hlavně u těch ojetých. Já osobně, přestože první dvě z mých ojetin jsem koupil s plynem (a byly s nimi problémy, a to i se servisem), se tomu vyhýbám a do svých aut, nových i ojetých, si vždy nechávám plyn montovat dodatečně. Vždy se mi to vyplatilo a problémy s LPG jsem nikdy neměl.

hodnocení

1x

Hodně lidí v mé generaci před pár lety sklouzla k Fabii 1, Golfu IV, Audi A3 a já tehdy k Favoritu.

radis
hodnocení

0x

Za tu cenu je to úplně jedno. Co čekáte, že objevíte?