Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak zrychlit auto

Od: frantisek22 odpovědí: 17 změna:
Dobry den chci se prosim zeptat... skoda octavia 1 19.tdi 66kw vyroba 2000 auto je chiple ridici jednoutkou na neco malo prez 80kw je mozne jeste zvysit vykon? Predem dekuji za odpoved

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

fugass*
hodnocení

2x
A co spojka, poloosy, převodovka, brzdy..? Spousta komponentů se musí přizpůsobit výkonu. Měl jsem tu samou ovci. Vzadu bubny a vpředu se kotouče pořád vlnily. Jakékoliv. Bidlím v kopcích, tak že dostávaly. Za mě bych se na chip atd vyprd. Ten motor byl za poslední léta nejlepší co škoda udělala (vw). Měl jsem najeto 520tis a pořád jela stejně. Horší to bylo s poddimenzovanými čepy, kotouči, vzadu bubny a to byla combi... Nechte ji jak je, stejně diesel nemá smysl točit kdoví kam. Až sednete do benzínu co točí 7-8tis (honda) uvidíte to jinak. Navíc co chcete dělat s vlečnou nápravou vzadu za ostrou jízdu. Stejný způsob zadního zavěšení mají nejlevnější auta co mají 40 koní, tak že s ní na okreskách stejně nebudete rekordman. Jinak kolegové mají pravdu, trysky bez další úpravy řj nepomohou, jiné turbo, intercooler... Ale vždy jet na zmapování, samotné železo nestačí jen vyměnit.
asd1

Zvlnění kotoučů je asi tak z 90% chybnou montáží, 9% chybným zajetím a max. to zbývající procento nekvalitou kotoučů.

Přetěžovaná brzda vadne atd., ale kotouče to nezvlní.. Až příště budeš montovat, tak si hodinkama změř házivost kotouče, tak totiž bude zakopaný pes ;)

K jiným tryskám musí být i jiný SW, jinak se to kamarádit nebude. Leda tak čoudit :D

fugass*
On ten těžkej motor na ten předek neni nic moc a ještě jsem tam měl ty nejmenší kotouče. Házivost měřená, vše ok. Párkrát Cínovec rychlejc dolu a už se to vlnilo. Zadní bubny tomu nepřidaly ještě naložené kombi. To auto mělo držák motor, ale ostatní...čepy, poloosy, ramena z tvarohu,rezne to...
asd1

Kotouče se mi přetěžováním nikdy nezvlnily, jak při sportovní jízdě serpoškama z kopce kdy po pár brzda - plyn brzdy silně vadly a obložení smrdělo , tak v Alpách s naloženým autem serpoškama dolu kde dostávaly pokouřit i s opatrnou jízdou = nespěchat, brzdy jen před zatáčkou a zbytek maximálně brzdit motorem.

Měření házivosti hodinkama beru s rezervou, to nedělám ani já ;) Jen pořádně čistim dosedací plochu, ne dráťákem (protože drát hrby kopíruje), ale zaškrabávám (hrby to strhne pryč). Pak zajíždím tak jak se má = brzdit často a málo, hlavně nezůstat stát s horkým obložením přimáčklým na kotouč (typicky na dálnici ve sjezdu dobrzdit ze 150 a na parkáči zůstat stát se zašláplou brzdou). A zvlněný kotouč jsem ještě nepotkal... Dávám TRW, ATE tj. lepší lowcost..

 

hodnocení

1x

Bez přestavby motoru (větší turbo, intercooler, vstřiky...) víc nezmůžete.
A než úprava motoru se spíš vyplatí vyměnit auto za jiné, které má dost výkonu už z továrny.
A hlavně pořádné brzdy a podvozek, aby ten výkon zvládlo. Poladit jen motor nestačí.

frantisek22
hodnocení

Musi se udelat vse nebo staci treba jen ty vstriky jine?

Vše souvisí se vším.Do standartního motoru taky nestačí nalít Vervu 100. Pojede to stejně, když motor nebude mít zbytek úprav.

frantisek22
hodnocení

Dobre chapu..kdybych tedy dal trysky 502 zvednul by se vykon?

Nechápeš... leda spotřeba a emise.

dieselpower.cz/...

Jinak tryskou to posunout na pár kW a placebem na kruté trhání asfaltu je mladická ptákovina, ale děje se :)

 

hodnocení

1x
Trysky 764 a k tomu chip. Vic toho s origo turbem nevykouzlis.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Stačí trysky z 81kw plus udělat soft k nim a pojede to
Sam mám tdi 81kw cip na 109kw bez dalších uprav a maže to slušně
Spojka poloosi brzdy turbo coler seriový a neni jedinej problém
fugass*
Jenže tady se počítá, že chlapec tomu bude dávat za uši a pak ostatní věci budou brát za svý, ještě vzhledem ke kvalitě silnic a ne zrovna přilnavýmu podvozku octavie...

 

asd1

Většina pubošů to jen vokouří do kopce nebo po rovině za vesnicí aby ukázali, v zatáčkách neumí tak jedou pomalu, takže i podvozek z Oktávky jim bohatě stačí... Problém je když něco vyskočí, pak 1. auto neni moc stabilní a 2. neumí řešit krizovky, tak je z toho průšvih viz počet aut omotaných kolem stromu...

Pokud tomu bude davat za uši a machrovat což sme za mlada asi dělali všichni mě nevyjímaje tak musí počítat stim že auto bude potřebovat neustále náké investice sám to znám *smich*
Vše je o poznání a zkušenostech jak říkám vše má svúj čas de jen o to nezabít sebe či někoho jinýho *palec*

 

hodnocení

0x
V dnešní době je to už peleš... Je skoda cpát peníze do staréjo vraku... Pokud chceš něco silnějšího, tak se poohlédni po něčem jiném...

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
Urcite to jde, prodej to a kup si V6 nebo V8 , V12 ... A to pak pojede...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]