Navrtání svíčky

Od: ® odpovědí: 9 změna:

Co říkáte na navrtání svíčky viz odkaz , našel jsem jen na YT dost odkazů ,ale vše v Ruštině .

autozive.cz/...

9 odpovědí na otázku

 

 


5x

Říkám že je to blbost.

Výrobci zapalovacích svíček dělají určitě výzkum s různými tvary elektrod, takže jiskra, kterou vytváří svíčka stačí pro zapálení směsi.

Mnohem více velikost jiskry ovlivňuje funkčnost vysokonapěťové cívky.

A zapalovací svíčky se vyrábí i v provedení s několika elektrodami, což je asi lepší varianta, než vrtání.

 


2x

Zeslabeni elektrody zvyšuje se riziko ukapnuti do valce asi bych to neriskoval.Už jsem viděl když se to stalo u svíčky bez uprav a docela dráha sranda.Proč nepoužít svičku s vice bočními elektrodami

Navrtání svíčky

 


2x
avatar fugass
I kdyby měla svíčka 50 bodů kde by mohla pálit, tak jiskra bude jen jedna. A navrtání je 100% k ničemu. Viz colombo, vyrobci dělají svíčky vice jak 100 let a určitě otestovali tisíce variant elektrod. Urážky stranou pánové...2 příspěvky a hned tohle?

 


0x

Slyším o tom poprvé.. co to máte za herku že Vám to nestartuje?


Já nikde nepíšu že mi auto nestartuje , přečti si otázku a pak rozumuj ,

a proč odpovídáš když o tom víš ho-no? Taková odpověd je k ničemu .

"...proč odpovídáš když o tom víš ho-no?"

Tak pokud budete čekat, až Vám tu odpoví někdo, kdo o tom něco ví, strávíte tu zbytek mládí. Jsem zvědavý, kolik "zkušených" lidí se najde ;).

Netuším, jaký vliv na jiskru by měla mít ona přesná díra v elektrodě svíčky, ale jisté je, že to tu elektrodu docela dost naruší a bude hrozit ulomení její části. Jakou paseku pak takový kousek železa dokáže napáchat ve spalovacím prostoru není třeba zdůrazňovat.

 


0x
Zdravím, takhle kravina má docela hlavu i patu když se to tak vezme. Ke zlepšení startů to nepomůže ani za chlup z jednorožce ale po dlouhé chvíly v karanténě jsem jednu ležatou svíci navrtal 1,0 vrtáčkem až v samotném kraji aby nedošlo k obávanému ulomení a přímo nad spodní elektrodou. Jsou svíce různých tvarů a materiálu ale navrtané ne a nedočetl jsem se proč. Každopádně po namontování do motoru o oběmu 50ccm 4t se jeho výkonová špička změnila z 8-9 na 7,5-8,5 tisíce otáček. Už jen otázka jestli se ta změna má připisovat samotné jiné svíci než té předchozí a nebo jestli to má za následek opravdu ten průchozí otvor v horní elektrodě. Je možné že by se díky otvoru změnil tvar jiskry na příznivější? Nebo přístup směsi k jiskře? Kdyby vlastnosti motoru zůstali stejné tak nad tím mávnu rukou ale tohle mě dost zarazilo. Je to jen můj poznatek tak mě neukamenujte. Kolama dolu
Au, oběmu...
Na čem jsi měřil výkonovou špičku?

 


0x
Jak už je uvedeno výše, nechápu, jak by mohla malá dírka v elektrodě zlepšit startování motoru.
Hlavně je tu riziko odlomení elektrody a myslím si, že tím dojde ke snížení životnosti svíčky (elektroda se bude více opalovat).
Ale důležité je podívat se na problém logicky. Já bych k tomu konstatoval asi dvě zásadní věci:
1) pokud někomu špatně startuje motor, rozhodně bych hledal problémy jinde. Myšleno tak, že pokud je u motoru vše v pořádku, zcela jistě bude dobře startovat i bez nějaké provrtané svíčky.
2) pokud by dírka v elektrodě měla nějaký smysl, tak už by takové svíčky zcela jistě výrobci dodávali. Zapalovací svíčky se vyrábí několik desetiletí a výrobci by určitě na tento "fígl" přišli, pokud by to opravdu mělo takový vliv.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2020 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]